Inte Shakespeare och inte Richard III under parkeringen (Ulvlek)

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Myrten
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 922
  • Visningar Visningar 14 872

Bukefalos 30 år!

DL1 21:00
00:34 Blacksmithfarm röstar på LenaH
18:25 Ceta röstar på qitis
18:46 Emtherlia röstar på Madalisto
18:53 Sryoqwe röstar på Niyama
18:55 bollen_ röstar på Blacksmithfarm
19:01 Elo röstar på Ceta
20:51 fio röstar på bollen

LenaH 1
qitis 1
Madalitso 1
Niyama 1
Blacksmithfarm 1
Ceta 1
bollen 1

Mellan barn och jobba har jag inte hunnit vara inne (och glömde leken), så här kommer en panikröst, så kommer mer aktivtet sen.

Madalitso röstar på LenaH
För hon tog med fler än de 2 som krävdes i sitt svar på obligatoriska frågan och jag tänker att det kan vara en ulv som vill blanda många kollegor med goda så att kollegorna ska bli friade om Lena lynchas.

Jaha. JAg vill ju gärna lägga en andraröst för jag gillar inte lottning och även om jag gillar @Ceta s teori om statistiken så känns @qitis kanske lite väl uppenbar och jag tycker ju @bollen__ är lite feg kanske som röstar på @Blacksmithfarm utifrån den allra första rösten men mest är det ju så att om bollen trodde det var en hint från en ledare till en ulv så borde hon röstat på mig.

LenaH röstar på bollen_

Kan erkänna att jag inte har en aning om vad som skrivits idag eller hur folk röstat, så teglen kring att teoria får jag uppfylla senare :banghead:

NIYAMA RÖSTAR PÅ MADALITSO
kan ej feta!

Hade några alternativ men tycker rösten på LenaH som just dök upp skaver. Hade redan reagerat på hennes ihärdiga frågande om rollen som jag inte ens minns vad den heter. Något kändes märkligt med det, särskilt som hon själv brukar ha väldigt twistade lekar.

Mirtai röstar på fio

För att jag inte riktigt hänger med i alla hennes inlägg om populära spelare som blivit valda eller knre

(Och för att jag missat dl och måste rösta)

Här @Niyama. Det var kanske inte menat som ett försvar men jag väljer att tolka det så för att kunna rösta på någon :p

Och så hade du inga andra röster så det var liksom hyfsat säkert. Jag är ytterst förvirrad och har inga som jag är väldigt säker på, annat än att ingen går att lita på.

Nej jag visste inte ens att Q behövde försvaras.
Detta känns mest skumt för mig just nu bland mycket annat n
Så med lite tidsbrist inför dl och inte hunnit tänka så mycket mer
Qitis röstar på Sryoqwe

Mellan barn och jobba har jag inte hunnit vara inne (och glömde leken), så här kommer en panikröst, så kommer mer aktivtet sen.

Madalitso röstar på LenaH
För hon tog med fler än de 2 som krävdes i sitt svar på obligatoriska frågan och jag tänker att det kan vara en ulv som vill blanda många kollegor med goda så att kollegorna ska bli friade om Lena lynchas.
Många kollegor?
Det känns skumt?
JAg skrev två och la sen till en som bonus men det var de två första jag valde.

LenaH ändrar röst till madagaskar för att jag inte tror helt på att man lägger en andraröst utan mer på fötterna. ;)

Och här satt jag och trodde DL var 21.30!

Jag kanske missar något, men tycker inte bollens resonemang var så märkligt som flera hävdar?
Men ser väl inget direkt märkligt i rösterna heller.

Hedinn röstar på Sryoqwe
För att jag tänker ändå att om ledarvargen fått tid att tänka till kan det vara en lämplig kandidat i lyan för att namnet är krångligt att skriva och folk röstar inte där då. :D

kan ej feta!

Hade några alternativ men tycker rösten på LenaH som just dök upp skaver. Hade redan reagerat på hennes ihärdiga frågande om rollen som jag inte ens minns vad den heter. Något kändes märkligt med det, särskilt som hon själv brukar ha väldigt twistade lekar.
Rösten på Lena är för att det var det enda jag kom ihåg från igår och att jag på riktigt glömt leken och nu när jag gick av mitt pass 20.54 kom på den och fick panik :o

Många kollegor?
Det känns skumt?
JAg skrev två och la sen till en som bonus men det var de två första jag valde.

LenaH ändrar röst till madagaskar för att jag inte tror helt på att man lägger en andraröst utan mer på fötterna. ;)
Visste inte ens att det var en andra röst när jag la den så...

kan ej feta!

Var i tidsnöd, är på middag och det bara trasslade när jag skulle feta texten.

LenaH påpekar att hennes inlägg (#3) postades innan hon fått sin roll.
Myrten skrev att Richard gjort sitt val innan vi läst hennes inlägg (#1)

Så, försöker LenaH påskina att hon minsann inte är Richard?
Vilket inte garanterar att hon inte senare skulle fått reda på att hon blivit vald av Richard (om hon inte är Richard), men ändå.

Det skaver. Det skaver nog faktiskt såpass mycket att jag väljer att kicka igång röstningen.

Blacksmithfarm röstar på LenaH

För jag tror att hennes kommentar om att inte ha fått sin roll kan vara ett sätt att låtsas vara god.
Den här rösten reagerade jag också på eftersom det känns typiskt LenaH oavsett roll att kanske inte ens ha koll på att ledarvargen vet (om hon inte är ledarvargen). Men det var ju första rösten så jag ville inte rösta på BSF pga det.
Jag reagerade på att Niyama verkade försvara Qitis, så jag är skeptisk till bägge två. Kan vara helt oskyldiga men man måste rösta på någon, så jag får välja Niyama.

Sryoqwe röstar på Niyama
Den här rösten är också skum, eftersom det dessutom visade sig sen att Sry röstade på mig för att jag frågat om Q är opålitlig. Men jag ville rösta på någon som redan hade en röst, vilket kanske Sry fick sen men jag hann inte se.

Den här rösten reagerade jag också på eftersom det känns typiskt LenaH oavsett roll att kanske inte ens ha koll på att ledarvargen vet (om hon inte är ledarvargen). Men det var ju första rösten så jag ville inte rösta på BSF pga det.
Håller med om båda delar, inte typiskt LenaH att som ledarvarg skriva nåt sånt. Men BSF röstar väl rätt ofta tidigt och dels finns det inte mycket att gå på (åtminstone inte första dagen) och dels blir hon ofta ett lätt byte då pga det.
Den här rösten är också skum, eftersom det dessutom visade sig sen att Sry röstade på mig för att jag frågat om Q är opålitlig. Men jag ville rösta på någon som redan hade en röst, vilket kanske Sry fick sen men jag hann inte se.
Det fick hon, men 20.59 och 21.00 så det hade nog inte varit värt att vänta. 😅

18:46 Emtherlia röstar på Madalisto
20:55 Madalitso röstar på LenaH

20:56 LenaH röstar på bollen_
20:58 Niyama röstar på Madalitso
20:59 Mirtai röstar på fio
20:59 Qitis röstar på Sryoqwe
21:00 LenaH ändrar röst till Madalitso
21:00 Hedinn röstar på Sryoqwe

LenaH 2
qitis 1
Madalitso 3
Niyama 1
Blacksmithfarm 1
Ceta 1
bollen 1
fio 1
Sryoqwe 2

Tror det här stämmer? @Myrten @Artline
Nån får gärna dubbelkolla.

18:46 Emtherlia röstar på Madalitso
20:56 Madalitso röstar på LenaH
20:56 LenaH röstar på Bollen_
20:59 Niyama röstar på Madalitso
21:00 Qitis röstar på Sryoqwe
21:00 Lena H ändrar röst till Madalitso (Madagaskar)
21:01 Hedinn röstar på Sryoqwe

LenaH 2
qitis 1
Madalitso 3
Niyama 1
Blacksmithfarm 1
Ceta 1
bollen 1
Fio 1
Sryoqwe 1 + 1 efter DL

Säger min telefon om tiderna. Tror att jag fått med alla nu.

18:46 Emtherlia röstar på Madalitso
20:56 Madalitso röstar på LenaH
20:56 LenaH röstar på Bollen_
20:59 Niyama röstar på Madalitso
21:00 Qitis röstar på Sryoqwe
21:00 Lena H ändrar röst till Madalitso (Madagaskar)
21:01 Hedinn röstar på Sryoqwe

LenaH 2
qitis 1
Madalitso 3
Niyama 1
Blacksmithfarm 1
Ceta 1
bollen 1
Fio 1
Sryoqwe 1 + 1 efter DL

Säger min telefon om tiderna. Tror att jag fått med alla nu.
Nej, @Hedinn s röst var i tid.

Liknande trådar

• Jag går och fiskar (Ulvlek)
  • Marknad i byn (Ulvlek)
  • Spelet om väljarna (ulvlek)
  • *Ulvlek* Ronja Rövardotter

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur