DL1 21:00
00:34 Blacksmithfarm röstar på LenaH
18:25 Ceta röstar på qitis
18:46 Emtherlia röstar på Madalisto
18:53 Sryoqwe röstar på Niyama
18:55 bollen_ röstar på Blacksmithfarm
19:01 Elo röstar på Ceta
20:51 fio röstar på bollen
20:55 Madalitso röstar på LenaH
20:56 LenaH röstar på bollen_
20:58 Niyama röstar på Madalitso
20:59 Mirtai röstar på fio
20:59 Qitis röstar på Sryoqwe
21:00 LenaH ändrar röst till Madalitso
21:00 Hedinn röstar på Sryoqwe
Madalitso 3
LenaH 2
Sryoqwe 2
qitis 1
Niyama 1
Blacksmithfarm 1
Ceta 1
Fio 1
Jag tänker ta lite av mina tankar här kring röstningen igår så lånar
@Blacksmithfarm s fina färgade lista

Inser att jag kan upprepa flera andras tankar här men de är oavsett mina egna ändå så då vill jag skriva dem
Jag vill först och främst säga att ja vi har sett ALLT i lekarna genom åren då det lektes väldigt mycket
Allt kan liksom hända (mig själv inte undantagen såklart )
Men. Jag tänker att eftersom det gått mer än ett år sedan senaste leken och jag tror vi är flera som är ringrostiga ? Jag vet iaf att jag definitivt är det
Så kanske man inte ska tänka som man gjorde förut helt enkelt ?
Jag har faktiskt ingen aning om något , men just nu i detta stadiet i leken känner jag att jag inte vill fokusera på att det skulle kunna vara en ledarvarg som kan ha röstat på madalitso , mer intressant om det kunde vara en ulv egentligen
Vilket jag också har sett någon mer uttrycka som jag inte kommer ihåg just nu (det kan vara flera?)
Vad det gäller att LenaH skulle vara ledarvarg så känner jag att det är ändå väldigt osannolikt ändå väl ? Att den skulle välja att ta bort en ulv -riskera att bli käk ? För att sedan , om jag fattat allt korrekt i denna leken -vilket jag reserverar mig emot , ringrostigt här !

- skulle kunna ingå i lyan ? Ptja. Hon om någon skulle kunna göra det iofs
Men inte det sannolikaste då är det faktiskt mer troligt att hon ulven med förmåga -men då landar jag någonstans i att (eftersom hon faktiskt la en andraröst på bollen först ) som var bevisat god -att varför ändra sedan? Om hon nu inte sitter i lyan tillsammans med ”ekorren ” som fick röster på sig från mig och Hedinn väldigt sent. Och det känns som väldigt osannolikt ändå IOM att de rösterna kom i sista minuten
Nej trots allt , även om det finns om och men och kanske osv. Så känns det inte jättesannolikt ändå ? Men lägger en brasklapp för att jag kan ha tänkt helgalet
BSF tycket jag , som vanligt , har resonerat bra och kollar inlägg , citerar och reflekterar Men vis av erfarenhet så vet jag att hon kan göra det som ond bra också. (Därav hon var mitt val där i obligatoriska frågan för hon är bra på det ! )
Så känner att jag velar mellan om hon är grävande god eller duktig ulv/ ledarvarg ? Ingen aning
men känns ändå otroligt om hon och Lena H skulle vara i lyan ihop. Och jag tror som jag beskrev ovan att jag har svårt att se LenaH som ledarvarg också
Så nä , en kan vara ond möjligen men inte båda ? Är ungefär där jag landar
Emtherlia la en första röst på madalitso igår
Bara noterar , behöver inte säga något alls egentligen
Det som är intressant idag är att hon lägger en tidig röst på Fio. Men hon skriver att hon behöver åka iväg till stallet och inte hinner in innan dl. Så behöver inte betyda något alls utöver det
Noterat är det iaf
Ceta röstade på mig igår

Men fattar -dl 1

och ingen vet något (utom de onda då )
Men hon känns väldigt anonym för mig ? Vilket. Iofs inte behöver betyda att hon är ond (eller god för den delen )
Fio är svårläst numera eftersom hon också blivit bra på att luras

Jag har faktiskt inte hittat något att invända mot hennes resonemang hittills ? Vilket är skumt i sig. För vi brukar krocka ?
Men den tidiga rösten på henne från Emtherlia sticker onekligen ut idag och behöver grunna lite på vad den kan betyda ?
Nu har jag fått väldigt mycket aviseringar om nya inlägg i leken så pausar just nu och läser ikapp