Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Herregud hann inte tänka när LenaH ändrade till mig - jag vet liksom bara vart jag stårEh jo det måste funnits val? Bättre val dessutom om du ville rädda dig? (tror jag?)
Fast att man inte vill framstå som helhjärtat god beror ju på att man är väldigt exponerad för käk då.Ganska mycket bråttom här nu. Jag väljer nog Niyama igen pga ovanstående (nedanstående) resonemang. Försvarar ganska envist sin potentiella ondhet.
Sryoqwe röstar på Niyama
Fast du borde ju inte hunnit se @Sryoqwe s röst på @Niyama eftersom det är 1 minut mellan era röster och isf la du en uddaröst? Hur tänkte du där?Herregud hann inte tänka när LenaH ändrade till mig - jag vet liksom bara vart jag står
och LenaH hade inga röster , iaf inte vad jag hann och se?
Fio och Emtherlia var jag fundersam till och fios röst på Emtherlia hann jag se lite för sent och dessutom hade LenaH ändrar röst till mig då.
Hade verkligen inte så mänga valmöjligheter![]()
Elo hade jag kunnat ta -inser jag men det är svårt när man spelar på telefonen med alla autocorrectsEh jo det måste funnits val? Bättre val dessutom om du ville rädda dig? (tror jag?)
Kan det vara för att rädda Elo?Jag tycker rösterna på @Niyama är konstiga, hon la andrarösten på en ulv i DL1, varför i hela fridens namn skulle hon göra det som ond??
Edit: Senare i leken kanske det är överspelat men det är DL2 och då har vi ju väldigt lite att gå på??
Men nej !!!!??UPPDATERING!
Niyamas har ett yrke, ett kall som gör att hon dras till kyrkliga miljöer. Så ofta hon kan uppsöker hon kyrkor, ju större desto bättre. Hon behöver känna friheten, få luft under vingarna. Westminster Abbey är såklart perfekt!
Jag behöver kanske inte utveckla detta mer? Precis som i fallet med bollen sprang Niyama på en ”trevlig person” som skulle visa henne en dold dörr som tog henne närmare Det Allra Heligaste och yada yada. Sen slog dörren igen och hon var fångad! Men där finns en massa ost att äta och om ni inte visste det så är det just ost som änglar äter. Japp. Inte många vet det, men nu vet bukefalisterna om det. Änglar livnär sig på ost. Enbart. Ost. Mums, mums!
Ja – Niyama var alltså ängel som nu käkar ost i Westminster Abbey.
Visa bifogad fil 185001
Natt-DL 9.30!
@Hedinn - varning för missad röst. Inkom med efterhandsröst med motivering,
Ringrostighet my arse.
Det är verkligen ringrostigtRingrostighet my arse.![]()
Och hur i helsike skulle jag ens kunna veta att Niyama hade den rollen menar du ? Visste du ?Ringrostighet my arse.![]()
Men hur kunde du motivera henne som ond mtp rösten på Mada i DL1??Och hur i helsike skulle jag ens kunna veta att Niyama hade den rollen menar du ? Visste du ?
Det var att välja snabbt så var verkligen inte genomtänkt - det medgesMen hur kunde du motivera henne som ond mtp rösten på Mada i DL1??
Det trodde jag verkligen inte, förlåt @NiyamaUPPDATERING!
Niyamas har ett yrke, ett kall som gör att hon dras till kyrkliga miljöer. Så ofta hon kan uppsöker hon kyrkor, ju större desto bättre. Hon behöver känna friheten, få luft under vingarna. Westminster Abbey är såklart perfekt!
Jag behöver kanske inte utveckla detta mer? Precis som i fallet med bollen sprang Niyama på en ”trevlig person” som skulle visa henne en dold dörr som tog henne närmare Det Allra Heligaste och yada yada. Sen slog dörren igen och hon var fångad! Men där finns en massa ost att äta och om ni inte visste det så är det just ost som änglar äter. Japp. Inte många vet det, men nu vet bukefalisterna om det. Änglar livnär sig på ost. Enbart. Ost. Mums, mums!
Ja – Niyama var alltså ängel som nu käkar ost i Westminster Abbey.
Visa bifogad fil 185001
Natt-DL 9.30!
@Hedinn - varning för missad röst. Inkom med efterhandsröst med motivering,
jaha ingen stekpanna då? Ja men då vet vi att du är ulvDet var att välja snabbt så var verkligen inte genomtänkt - det medges
Känner mig mest för att kravla under en sten och gömma mig![]()
Du kan drämma en stekpanna på mig också. Sten som sten liksomjaha ingen stekpanna då? Ja men då vet vi att du är ulv![]()