Inte Shakespeare och inte Richard III under parkeringen (Ulvlek)

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Myrten
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 922
  • Visningar Visningar 14 874

Bukefalos 30 år!

Eh jo det måste funnits val? Bättre val dessutom om du ville rädda dig? (tror jag?)
Herregud hann inte tänka när LenaH ändrade till mig - jag vet liksom bara vart jag står
och LenaH hade inga röster , iaf inte vad jag hann och se?
Fio och Emtherlia var jag fundersam till och fios röst på Emtherlia hann jag se lite för sent och dessutom hade LenaH ändrar röst till mig då.
Hade verkligen inte så mänga valmöjligheter 🤷‍♀️

Ganska mycket bråttom här nu. Jag väljer nog Niyama igen pga ovanstående (nedanstående) resonemang. Försvarar ganska envist sin potentiella ondhet.

Sryoqwe röstar på Niyama
Fast att man inte vill framstå som helhjärtat god beror ju på att man är väldigt exponerad för käk då.

Herregud hann inte tänka när LenaH ändrade till mig - jag vet liksom bara vart jag står
och LenaH hade inga röster , iaf inte vad jag hann och se?
Fio och Emtherlia var jag fundersam till och fios röst på Emtherlia hann jag se lite för sent och dessutom hade LenaH ändrar röst till mig då.
Hade verkligen inte så mänga valmöjligheter 🤷‍♀️
Fast du borde ju inte hunnit se @Sryoqwe s röst på @Niyama eftersom det är 1 minut mellan era röster och isf la du en uddaröst? Hur tänkte du där?

• Gilla
Reactions: fio
Eh jo det måste funnits val? Bättre val dessutom om du ville rädda dig? (tror jag?)
Elo hade jag kunnat ta -inser jag men det är svårt när man spelar på telefonen med alla autocorrects
Kanske hade valt elo om jag insett att hon fått två röster -medges

Jag tycker rösterna på @Niyama är konstiga, hon la andrarösten på en ulv i DL1, varför i hela fridens namn skulle hon göra det som ond??

Edit: Senare i leken kanske det är överspelat men det är DL2 och då har vi ju väldigt lite att gå på??
Kan det vara för att rädda Elo?

UPPDATERING!
Niyamas har ett yrke, ett kall som gör att hon dras till kyrkliga miljöer. Så ofta hon kan uppsöker hon kyrkor, ju större desto bättre. Hon behöver känna friheten, få luft under vingarna. Westminster Abbey är såklart perfekt!

Jag behöver kanske inte utveckla detta mer? Precis som i fallet med bollen sprang Niyama på en ”trevlig person” som skulle visa henne en dold dörr som tog henne närmare Det Allra Heligaste och yada yada. Sen slog dörren igen och hon var fångad! Men där finns en massa ost att äta och om ni inte visste det så är det just ost som änglar äter. Japp. Inte många vet det, men nu vet bukefalisterna om det. Änglar livnär sig på ost. Enbart. Ost. Mums, mums!

Ja – Niyama var alltså ängel som nu käkar ost i Westminster Abbey.

u6176526193_scinematic_picture_of_a_room_in_a_medieval_stone__7d66f039-ba57-4421-841b-0c32c69...webp

Natt-DL 9.30!

@Hedinn - varning för missad röst. Inkom med efterhandsröst med motivering,

UPPDATERING!
Niyamas har ett yrke, ett kall som gör att hon dras till kyrkliga miljöer. Så ofta hon kan uppsöker hon kyrkor, ju större desto bättre. Hon behöver känna friheten, få luft under vingarna. Westminster Abbey är såklart perfekt!

Jag behöver kanske inte utveckla detta mer? Precis som i fallet med bollen sprang Niyama på en ”trevlig person” som skulle visa henne en dold dörr som tog henne närmare Det Allra Heligaste och yada yada. Sen slog dörren igen och hon var fångad! Men där finns en massa ost att äta och om ni inte visste det så är det just ost som änglar äter. Japp. Inte många vet det, men nu vet bukefalisterna om det. Änglar livnär sig på ost. Enbart. Ost. Mums, mums!

Visa bifogad fil 185001

Natt-DL 9.30!

Men nej !!!!?? 🙈åh herregud min ringrostighet måste vara värre än värst. Förlåt @Niyama ❤️

UPPDATERING!

Visa bifogad fil 185001

Natt-DL 9.30!

Det trodde jag verkligen inte, förlåt @Niyama :(

Liknande trådar

• Jag går och fiskar (Ulvlek)
  • Marknad i byn (Ulvlek)
  • Spelet om väljarna (ulvlek)
  • *Ulvlek* Ronja Rövardotter

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok