Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det gjorde jag! Tyckte det var så uppenbart att hon var ulv som visste att jag var ängel och tog chansen. Dock lite förvånad över att hon valde att röja sig redan dag 2?Hahaha vi började nästan fundera på samma sak i lyan faktiskt
Du måste ju ha fullkomligt slitit ditt hår över att hon inte röstades ut? Jag menar, det var ju nästan så jag gjorde det, och då var det ju ändå positivt för mig att folk envisades med att ha henne kvar![]()
Lite så jaOch stackars digdu måste varit fullkomligt förtvivlad ibland över vad sjutton vi gjorde
Ja, fast ni bidrog till viss förvirring kring vem som var vår ledare.Egentligen grattis onda för ni spelade asbra till skillnad från oss andra som var som nån tomteparad på smack ungefär...![]()
Absolut. Hade jag inte somnat och kunnat läsa hur det rlstars så hade jag garanterat lagt en röst på dig och det hade räckt för vi hade käkat någon sedan eftersom inget skydd fanns kvar mot käk
Fast jag påpekade att Hedinn kunde vara ond, men att den raden inte var så farligt om den hamnade fel. Tog henne mest för att hon kan tolka infon. Jag kände nämligen att det inte gick så bra när jag skickade till digÄh, du skickade spioninfo till @Hedinn![]()
Helt oavsiktligt!Ja, fast ni bidrog till viss förvirring kring vem som var vår ledare.![]()
Tackolov för ditt sömnbehovAbsolut. Hade jag inte somnat och kunnat läsa hur det rlstars så hade jag garanterat lagt en röst på dig och det hade räckt för vi hade käkat någon sedan eftersom inget skydd fanns kvar mot käk
Så känner mig högst skyldig att vi förlorade - skit också. Det var ju så nära att gå vägen.Absolut. Hade jag inte somnat och kunnat läsa hur det rlstars så hade jag garanterat lagt en röst på dig och det hade räckt för vi hade käkat någon sedan eftersom inget skydd fanns kvar mot käk
Jag är periodare.
Skyddar ju inte mot käk däremot såsom narr var hon skyddadTror att @fio var online och hon hade kronan.![]()
Jag visste ju men det gjorde inte ni.Fast det stod lika i tråden och vi hade ju inte koll på var kronan var.
Rösterna alltså, tror garanterat att hon satt beredd att ändra men du kom ju aldrig!Skyddar ju inte mot käk däremot såsom narr var hon skyddad
Du hade blivit käk![]()