Precis när jag skrev ovan så upptäckte jag att en av de tävlingarna hemmavid som jag tänkte vara med på ställts in, just den var istället för skånska cupen, samma datum... så nu är man ju lite sugen på Skåne igen

Vad kan det ta, minst 4 timmar... 3 tim 9 min säger navigeringen som inte beräknar körning med släp. Känns som klassisk skolmatte "Om du startar kl X och ska köra X mil i X km/h när kommer du fram då?"
Sen är det så roligt att transportcampa så det hade ju varit kul! Dock finns inga boxar på Skånska cupen, man får bygga hage och om man har el får man lov att låta hästen sova i hagen över natten. Skulle ni våga det? Jag tänker att om något skulle hända i en liten hage så springer hästen rätt igenom ganska lätt, eller en annan häst i panik eller så. Att jag aldrig byggt hage varken med eller utan el är också en sak... hur gör man, speciellt för el då, bilbatteri? Ska man ha "jordspett" och vad är ett jordspett

Jag har ingen koll på området och närliggande gårdar att hyra in sig på men jag skulle ju kunna lägga ut en förfrågan.
Då är nästa fråga om man ska åka på skånska cupen deltävling två, som ovan gäller, så Borde jag ju åka på deltävling tre också

Men det kanske man kan bestämma utifrån hur det gick....