Det är normaltVisa bifogad fil 167946
Såg detta på ett foto på islandsnyheter från avelsvisningarna på Mhof. Är det normalt att det rynkar sig runt svansfästet så här eller varför gör det så?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är normaltVisa bifogad fil 167946
Såg detta på ett foto på islandsnyheter från avelsvisningarna på Mhof. Är det normalt att det rynkar sig runt svansfästet så här eller varför gör det så?
Jag har för mig att jag sett att det skulle vara clinics etc med, har du sett något om det? För det hade varit superkul.Jag har anmält mig till vår första GK-tävling denna säsongen, också första utomhustävlingen för oss i år. Vi har inte riktigt lyckats med pass ännu så vi tävlar fortfarande B-flokk & GK-tölt. Tävlingen är över 4 dagar med massa olika grenar, inte bara GK. Jag ville vara med på maskeradtölt också men de tog bort den grenen pga för få anmälda tyvärr. Håller utkik efter andra maskeradtölter i sommar för jag tycker sånt är så kul och så har jag en utstyrsel planerad! Är lite besviken att terränggrenen inte finns för vuxenklass också för det lät ju väldigt kul!
Efter att jag var inlagd nästan hela april så fick jag äntligen lämna sjukhuset för 2 1/2 vecka sen och förra veckan var orken tillbaka, så då var jag till ovalbanan två gångerAnnars tränar vi på hemmavid, idag tömkörde jag och nu kan S både tölta och trava jättefint på både rakspår och volt på töm! Så kul
![]()