Nej RustasEngelsons T-shirt i bomull?
Det har jag inte märkt av.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej RustasEngelsons T-shirt i bomull?
Det har jag inte märkt av.
Mina blev uppätna av pälsänger.Ja, ull alla dar i veckan! Merinoull är mjukt, varmt och kliar inte.
Mina är i microfleece och kan inte krympa.Nej Rustas
Osäker på vad de är men någon form av syntetiskt material. Ganska billiga.Mina är i microfleece och kan inte krympa.
Vilken sort har du?
Jag har en hel del grejer i ull. Men jag har å andra sidan inga problem med skadedjur i hemmet.Mina blev uppätna av pälsänger.
Ull är svårt på det viset
Gammalt hus mitt i skogen.Jag har en hel del grejer i ull. Men jag har å andra sidan inga problem med skadedjur i hemmet.
Craft underställ tycker jag brukar fungera. Om man inte gillar eller vill köpa ull.Nu börjar det bli kallt och eftersom jag vet att det kommer att bli KALLT hemma så behöver jag ett underställ. Jag brukar gå runt i min onepiece som är jätteskön tills det är dags att ta av den och byta till kläder jag kan gå ut medBehöva dra av hela för att gå och kissa är ingen höjdare heller. Så jag behöver ett underställ som är så pass tunt så jag bara kan dra kläder ovanpå det när jag behöver gå ut, men fortfarande ordentligt varmt. Det får inte klia eller vara statiskt och helst inte megadyrt heller. Hjälp?
ull är ju bra för man slipper tvätta det.Gammalt hus mitt i skogen.
Det finns allt möjligt i det sedan urminnes tider.
(Eller i alla fall sedan 1940)
Jag brukar klara det antingen genom att tvätta och hantera ullen rätt eller genom att lägga det i ett utrymme som inte är uppvärmt så att det fryser på vintern.
Det hamnade dock otvättat i en plastpåse längst in i en kattvind.
Ull är annars väldigt bra ur fler aspekter.
Det värmer även när det är blött och det skyddar mot brand.
Fleece smälter och geggar ihop sig med huden vid brand medan ull blir ett skyddande lager.
Jag borde ha bomull under all fleece av den orsaken.
Jag gillar Kari Traas ullunderställ, mjuka.
Jag har både de jag länkade till och i några i ull. Gillar båda starktOch snygga!älskar min underställströja från Kari Traa.
Nja, kanske inte ändå.ull är ju bra för man slipper tvätta det.