Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

jag blev så överraskad...

_bed_of_roses_

Trådstartare
:) Min katthona väntade ungar. och jag som jämt har stenkoll på såna saker måste ha räcknat fel eller nått.
Skulle till affären för 1½timme sen när min katt kommer till mig å skriker. Jag trodde hon ville ut bara, Sen när jag kommer hem ligger det 3små underbara kattunga i min säng. Då blev ajg lite paff. dom skulle ju inte komma fören om 2v eller nått.Men nu har dom små liven kommit ut:) :love: :love: :)

1 svart & 2 svart vit tigrerade

Sv: jag blev så överraskad...

Va mysigt, det betyder tur när en katt föder i sängen. Vad är det för ras? Du måste lägga upp bilder sen!!!!

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 5534 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel
Dagbok I oktober 2007 så kom en liten ljusbrun kille med fyra vita tassar hem till mig, fyra månader gammal! :love: Imorgon fyller samma kille...
Svar
6
· Visningar
1 257
  • Låst
  • Artikel
Dagbok (VARNING! Det här kommer att handla om mens. Ingående, detaljerat, närgånget och kladdigt. Är du det minsta känslig bör du sluta läsa...
2
Svar
33
· Visningar
3 831
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Efter mitt förra blogginlägg kom jag att tänka på det här med att jag var bra på att förtrycka mig själv under min uppväxt… Och då kom...
Svar
19
· Visningar
1 638
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Ridskoleridningen har kommit igång igen på allvar efter sommaren nu. Förrförra veckan fick jag rida en dressyrlektion på lakritstrollet...
Svar
0
· Visningar
107

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Övergång till fisk?
  • Säga upp sig-ish. (Hjälp!)
  • Vad gör vi? Del CXXXV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar