Bukefalos 28 år!

Jag flyttar till Stockholm...

Sv: Jag flyttar till Stockholm...

Min e inte jättestor (springer spaniel) men har e busig, robust och aldrig bang för en lekkompis! Han brukar leka bäst men jämnstora eller ngt större hundar då han är dålig på att va försiktig. Så han e gänga lekkompis åt din schäfer :)

Va kul att du har en springer, jag med å bor i sthlm. Kanske vill träffas??

Även om vi gärna träffar andra raser också :laugh:
 
Sv: Jag flyttar till Stockholm...

Det hade varit jättekul! :)

Men undrar om han inte är för liten ändå? Min schäfer är 68 i mkh :angel: och väger drygt runt 42 kg... Dessutom väldigt oförsiktig och hårdhänt när han leker.

Men man kan ju alltid testa att ses och se om du vill :)
 
Sv: Jag flyttar till Stockholm...

Åh inte varit inloggad på länge inte sett detta! Ja vi vill gärna träffa en annan springer :) Vart är din ifrån, hur gammal?

linnsan: jo då väger din ju nästan 20 kg mer än min, om han e mkt för att brottas och så kan det nog bli för tufft, är han mer springa och jaga och småbuffas ibland så står nog lille klumpen pall :P Men ses kan vi ju alltid göra! Blir det för tufft får vi väl bara ta isär dom :)

Nu har jag knasigt mkt här innan jul och fram till den 27/12 men fr 28/12 och framåt är vi öppna för alla typer av träffar och upptåg! (gäller såklart med alla i tråden!)
 
Sv: Jag flyttar till Stockholm...

Jag är bortrest 27 dec Tom 2 december, ses gärna både innan och efter.
 
Sv: Jag flyttar till Stockholm...

Åh, en arbetslös från Haninge med hund. Precis vad en skiftarbetare som titt som tätt är ledig i veckorna när alla andra jobbar och gillar promenader behöver. :D Har visserligen ingen hund, men erbjuder miljöträning i form av ett barn istället. :D Har lite mycket nu i jul, men efter nyår kanske vi kan ses och promenera?

(PS: Du bor toknära SATS, vill du ha en gratis provvecka? :))
 
Sv: Jag flyttar till Stockholm...

Gärna det! Valpen behöver vänja sig vid barn också, och att lära känna folk här är alltid trevligt :) Den vuxna hunden är lite barnrädd men han kan stanna hemma.

Och ang. SATS så ja, gärna! Lite svårt att ta mig iväg till gym just nu dock iom att valpen inte kan vara ensam, men å andra sidan har hon ju en husse på kvällarna också :)
 
Sv: Jag flyttar till Stockholm...

Jag sitter på flyget hem till Stockholm och Haninge i skrivande stund! :D Jag tycker att vi kan dra ihop något i början på januari, en träff. Någon som har förslag på datum? (Kan för min och falukorws del säga att vi inte är hemma första helgen pga MyDog).

För er två som bor i Haninge är jag alltid öppen för spontana promenader :) Bor inte så långt ifrån där du bor Jenka. I Tyresta skogen är det jättehärligt att gå med hund också!
 
Sv: Jag flyttar till Stockholm...

Välkommen till Haninge! :)

Ja i Tyresta var vi häromdagen :) Jättemysigt men svårframkomligt för tillfället.
 
Sv: Jag flyttar till Stockholm...

Nu löper fröken W och har haft lite ont i ett ben, men i början av januari ses vi gärna på träff som Malibu_Stacy föreslog :D
 
Sv: Jag flyttar till Stockholm...

Kul! Är ledig hela första halvan av januari, då vore det trevligt at tstyra upp något. :) Jag PMar om SATS.

Träffar gärna er andra också som håller till i krokarna, promenader är alltid (eller ja, beroende på vädret då) trevligt. :D
 
Sv: Jag flyttar till Stockholm...

Ska vi försöka dra ihop nåt?
Jag kommer hem imorgon kväll. MyDog är väl i helgen, så förslagsvis i slutet av nästa vecka? Då kommer lillfröken vara vaccinerad också.
 
Sv: Jag flyttar till Stockholm...

Min unghund skulle behöva träffa lite andra hundraser än whippet så jag är jätteintresserad av att hänga med på något! :)
 
Sv: Jag flyttar till Stockholm...

Jag kan hela nästa vecka! Har inget inplanerat alls och jobbar inte utan är hemma och pluggar = kan dela in min tid hur jag själv vill.
 
Sv: Jag flyttar till Stockholm...

Om det funkar med mini-Mammas och hundarna så är jag på, jag är ledig hela nästa vecka. :)
 
Sv: Jag flyttar till Stockholm...

Jag kan lite då och då nästa vecka. jobbar en del men inte hela tiden!
 
Sv: Jag flyttar till Stockholm...

Unghunden började nysa i förrgår och det är idag uppenbart att hon har en förkylning, så vi dyker inte upp på någon träff nästa vecka.
 
Sv: Jag flyttar till Stockholm...

(delvis kl)
Vad vill ni göra? Träning eller hundlek/träff?
Jag gör gärna båda delarna, vill gärna att Stoja vänjer sig tidigt med att träna runt andra hundar.
 
Sv: Jag flyttar till Stockholm...

Vi kan väl promenera, prata och sen om vi har lust träna lite? Jag och falukorw vill i alla fall hänga med :) Är det fortfarande torsdag klockan 12 som gäller? Var?
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag är hundlös för tillfället och det är så galet tomt. Saknar en fjutt att dela livet med, helt enkelt. Just nu är det tyvärr inte...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 955
Senast: Myrten
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 369
Senast: inverterad
·
Hundavel & Ras Hejsan! 😊 Så nu är det såhär att jag och min familj är på jakt efter den passande hundrasen för oss! Och vi har mer eller mindre redan...
2
Svar
26
· Visningar
4 434
Senast: Roheryn
·
Hundavel & Ras Jahopp, här står jag med en hund igen (jaja, tre men de andra två är ju makens..) och Nessie är fyra år så en påläggskalv var ju...
2 3
Svar
54
· Visningar
7 473
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp