Bukefalos 28 år!

Jag flyttar till Stockholm...

Sv: Jag flyttar till Stockholm...

Åh, nu har jag gått och blivit dagmatte och på torsdag kommer jag nog ha hunden bara halva dagen, så det kan bli bökigt för mig att hänga med på något då :(
 
Sv: Jag flyttar till Stockholm...

Kan vi flytta det en vecka? :crazy:
Valpen ska visst inte vaccineras förrän på tisdag och jag vill gärna ha det gjort innan.
 
Sv: Jag flyttar till Stockholm...

Om vi kan flytta det till en onsdag dessutom så kan vi hänga med oxo, vilket vi skulle tycka var jättekul! Hur funkar det för alla andra?
 
Sv: Jag flyttar till Stockholm...

Är du fortfarande på, på torsdag?
Falukorw? Någon annan?
 
Sv: Jag flyttar till Stockholm...

Jag kan också på torsdag! Tid spelar ingen roll men helst när det är ljust ute, runt 11-12 kanske?
Hur ser det ut för de andra? Red_Chili?
 
Sv: Jag flyttar till Stockholm...

Trasigt ben på hunden igen :( Hon hade blivit bra från sin sträckning i låret, men så fick hon leka med två whippets i torsdags och på kvällen var hon halt... Suck!
 
Sv: Jag flyttar till Stockholm...

Trist :(
Är sånt extra vanligt på vinthundar?

Kl 12 tycker jag blir bra! Hittills är vi alltså bara folk från Haninge? I så fall kan vi ju ses här nånstans.
 
Sv: Jag flyttar till Stockholm...

Njäe, jag tror inte det. Det är väl mest om man slarvar med uppvärmning innan man släpper dem för lösspring som det kan bli så.. (vilket var preciiiis vad jag gjorde). Wahidah hade en sträckning i låret när hon var liten unghund och vad jag förstått det som så får de lättare sträckningar igen om de haft det en gång tidigare.
 
Sv: Jag flyttar till Stockholm...

Nu har falukorw också fått förhinder så kan vi inte flytta det igen? Alltid lika svårt att dra ihop ett bukegäng ;) Så kanske vi lyckas bli några stycken. Hur ser det ut för er nästa vecka?
Alla kanske kan skriva vilka dagar de kan eller inte kan? :)
 
Sv: Jag flyttar till Stockholm...

Trist :(

Jag är osäker på måndag, resten kan jag. (sen ses jag iof gärna för en promenad iaf om du har lust, jag är rastlös :p)
 
Sv: Jag flyttar till Stockholm...

Jag kan inte tisdag, dock resten av veckan som det ser ut.
 
Sv: Jag flyttar till Stockholm...

Jag skippar nog promenad idag, har så mycket att plugga :( Men nästa vecka skulle det vara roligt om man kunde få ihop några stycken.
Jag kan inte på fredagen.
 
Sv: Jag flyttar till Stockholm...

Hej!

Har ni fått ihop nåt?

Jag bor i Älvsjö och får hem min unghund i februari. Jag vill supergärna ha nån/några att träna med, gärna regelbundet.

Jag bor i Älvsjö, har hästarna utåt Haninge-hållet och är där ute varje förmiddag.

Skulle vara superkul att få ihop en liten grupp som vill träffas regelbundet :D

/Sandra
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag är hundlös för tillfället och det är så galet tomt. Saknar en fjutt att dela livet med, helt enkelt. Just nu är det tyvärr inte...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 955
Senast: Myrten
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 369
Senast: inverterad
·
Hundavel & Ras Hejsan! 😊 Så nu är det såhär att jag och min familj är på jakt efter den passande hundrasen för oss! Och vi har mer eller mindre redan...
2
Svar
26
· Visningar
4 434
Senast: Roheryn
·
Hundavel & Ras Jahopp, här står jag med en hund igen (jaja, tre men de andra två är ju makens..) och Nessie är fyra år så en påläggskalv var ju...
2 3
Svar
54
· Visningar
7 473
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp