Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker det blev bra!Förlåt för den konstiga rösten i dl3 @fio men det var faktiskt inte mitt fel...
Den sover säkertEtt jobb för självmordsbombaren![]()
Fio, jag hade föredragit om du valt fel men du ska ändå ha beröm för att du bomba![]()
Förlåt för den konstiga rösten i dl3 @fio men det var faktiskt inte mitt fel...
Första dagen var jag lite orolig att det inte skulle bli nån action!Tur att du tyckte det när du är anledningen att den gjordes![]()
Alltså förlåååt alla för att jag spelat så dåligt, det blev sämsta tänkbara timing för mig med leken då jag är utomlands på konferens i annan tidszon vilket gör det än mer förvirrat att spela ulvspel. Men samtidigt tänkte jag att diskussionen i anmälningstråden var att sänka tröskeln för att leka så jag tänkte att jag kör väl ändå.
Jag förtjänade att lynchas men är ändå lite nöjd med att Emtherlia faktiskt var sista ulven för jag var verkligen inte säker (och därför uttalade jag mig inte säkert heller, statistiken sade som sagt inte så mkt heller).
@Madalitso - anges statistiken i reella % eller bara som i ditt exempel (<=50%, >50%).?
Om det bara är över eller under 50% är det ju rätt meningslöst eftersom det i 99 gall av 100 är övervägande röster på goda.![]()
Jag tycker att du är riktigt duktig. Du riskerar att bli besvärlig för ulvarna i framtiden så jag hoppas att du vill fortsätta.Alltså förlåååt alla för att jag spelat så dåligt, det blev sämsta tänkbara timing för mig med leken då jag är utomlands på konferens i annan tidszon vilket gör det än mer förvirrat att spela ulvspel. Men samtidigt tänkte jag att diskussionen i anmälningstråden var att sänka tröskeln för att leka så jag tänkte att jag kör väl ändå.
Jag förtjänade att lynchas men är ändå lite nöjd med att Emtherlia faktiskt var sista ulven för jag var verkligen inte säker (och därför uttalade jag mig inte säkert heller, statistiken sade som sagt inte så mkt heller).
Jag trodde att du och LenaH var goda(st) så var beredd att följa er men hann inte och så blev det ju som det blevDu nailade trollkarlen och rösten på dig från Emthe gjorde att jag valde att bomba mig och emthe så nä det var inte alls dåligt spelat. Jag misstänkte dig minst efter LenaH![]()
Jag tycker att du är riktigt duktig. Du riskerar att bli besvärlig för ulvarna i framtiden så jag hoppas att du vill fortsätta.
Hade jag inte dött så är det inte helt omöjligt att du hade blivit käk istället. Jag trodde aldrig att lynchen skulle gå mot dig.
Well, jag bytte ju till Bsf såatte...Jag trodde att du och LenaH var goda(st) så var beredd att följa er men hann inte och så blev det ju som det blevSlutet gott allting gott!
Då får man nog satsa på info en eller två gånger på en lek, och vara beredda på att statistikern kan känna till hela lyan dag 1 eller 2 beroende på röstningenDet hade varit jätteroligt med faktiska procentsatser!! Kanske i en framtida lek?
Alltså förlåååt alla för att jag spelat så dåligt, det blev sämsta tänkbara timing för mig med leken då jag är utomlands på konferens i annan tidszon vilket gör det än mer förvirrat att spela ulvspel. Men samtidigt tänkte jag att diskussionen i anmälningstråden var att sänka tröskeln för att leka så jag tänkte att jag kör väl ändå.
Statistik en gång kan nog vara lagom då tänker jag också.Då får man nog satsa på info en eller två gånger på en lek, och vara beredda på att statistikern kan känna till hela lyan dag 1 eller 2 beroende på röstningen![]()
Emtherlia och BSF var mina primära ulvkandidater så jag hade kunnat byta om jag sett din röst. Med facit i hand kanske det var bra att jag blev lynchad så att fio tog med sig rätt spelare i dödenWell, jag bytte ju till Bsf såatte...![]()
Jag är kluven. Ja den var svår men samtidigt så vill man inte göra den för mäktig heller. Men din idé låter ett bra sätt att balansera upp den.Jag har ett förslag om ensamvargen. Kanske en liten modifiering så den får gissa varannan natt på om nån är ulv och käka varannan natt? Jag tror rollen blev lite väl svår även om q skötte den med bravur och blev en god middag åt ulvarna![]()