Jag går och fiskar (Ulvlek)

Bukefalos 30 år!

Så kul lek! Älskade superlynchen. Synd att jag inte jagade någon annan då hade det pangat ännu mer.

Jag trodde på allvar att q var tvillingen 😅verkar iallafall som om lyan trodde hon åtminstone var god, var hon god?

Snyggt jobbat av fio att smälla av en bomb också.

Förlåt för den konstiga rösten i dl3 @fio men det var faktiskt inte mitt fel...

Du var så jävla nära att dö i den där bomben så du anar inte. :rofl: Men sen när jag släppt mitt raseri så började jag tänka att du kanske faktiskt var trollad och inte flyingechange som jag trodde. BSF var genuint ärlig i sitt försvar och Lena hade jag som god efter DL 1 och emthe gled bara in helt självsäkert med sin röst på FC och då tänkte jag att det bara måste vara emthe ändå och om inte så har jag ändå dött 🤣

Alltså förlåååt alla för att jag spelat så dåligt, det blev sämsta tänkbara timing för mig med leken då jag är utomlands på konferens i annan tidszon vilket gör det än mer förvirrat att spela ulvspel. Men samtidigt tänkte jag att diskussionen i anmälningstråden var att sänka tröskeln för att leka så jag tänkte att jag kör väl ändå.

Jag förtjänade att lynchas men är ändå lite nöjd med att Emtherlia faktiskt var sista ulven för jag var verkligen inte säker (och därför uttalade jag mig inte säkert heller, statistiken sade som sagt inte så mkt heller).

Alltså förlåååt alla för att jag spelat så dåligt, det blev sämsta tänkbara timing för mig med leken då jag är utomlands på konferens i annan tidszon vilket gör det än mer förvirrat att spela ulvspel. Men samtidigt tänkte jag att diskussionen i anmälningstråden var att sänka tröskeln för att leka så jag tänkte att jag kör väl ändå.

Jag förtjänade att lynchas men är ändå lite nöjd med att Emtherlia faktiskt var sista ulven för jag var verkligen inte säker (och därför uttalade jag mig inte säkert heller, statistiken sade som sagt inte så mkt heller).

Du nailade trollkarlen och rösten på dig från Emthe gjorde att jag valde att bomba mig och emthe så nä det var inte alls dåligt spelat. Jag misstänkte dig minst efter LenaH :)

Tack för en rolig lek, har skrattat massor! Lite sur att jag åkte så fort, hade för en gångs skull tid att leka men det hade ju ändå inte gjort någon skillnad eftersom leken tog slut dagen efter :D

Jag tycker att du är riktigt duktig. Du riskerar att bli besvärlig för ulvarna i framtiden så jag hoppas att du vill fortsätta.

Hade jag inte dött så är det inte helt omöjligt att du hade blivit käk istället 🙈. Jag trodde aldrig att lynchen skulle gå mot dig.

Du nailade trollkarlen och rösten på dig från Emthe gjorde att jag valde att bomba mig och emthe så nä det var inte alls dåligt spelat. Jag misstänkte dig minst efter LenaH :)
Jag trodde att du och LenaH var goda(st) så var beredd att följa er men hann inte och så blev det ju som det blev 😁 Slutet gott allting gott!

Jag tycker att du är riktigt duktig. Du riskerar att bli besvärlig för ulvarna i framtiden så jag hoppas att du vill fortsätta.

Hade jag inte dött så är det inte helt omöjligt att du hade blivit käk istället 🙈. Jag trodde aldrig att lynchen skulle gå mot dig.

Det är kul att leka med er så jag vill absolut fortsätta! Jag måste ju även få prova på att vara ulv någon dag. Det känns svårt efter att bara ha varit god men kanske växer det automatiskt ut en luden svans och huggtänder när man hamnar i lyan 😁

Jag var ganska säker på att du var statistikern när du höll så hårt i mig och blev lite nervös när jag sen såg att Lena hade gjort värsta uträkningen :eek: . Tur den inte gav så mycket sen :D

Då får man nog satsa på info en eller två gånger på en lek, och vara beredda på att statistikern kan känna till hela lyan dag 1 eller 2 beroende på röstningen :)
Statistik en gång kan nog vara lagom då tänker jag också.

Well, jag bytte ju till Bsf såatte... 🙈
Emtherlia och BSF var mina primära ulvkandidater så jag hade kunnat byta om jag sett din röst. Med facit i hand kanske det var bra att jag blev lynchad så att fio tog med sig rätt spelare i döden 💣

Jag har ett förslag om ensamvargen. Kanske en liten modifiering så den får gissa varannan natt på om nån är ulv och käka varannan natt? Jag tror rollen blev lite väl svår även om q skötte den med bravur och blev en god middag åt ulvarna 😂

Jag har ett förslag om ensamvargen. Kanske en liten modifiering så den får gissa varannan natt på om nån är ulv och käka varannan natt? Jag tror rollen blev lite väl svår även om q skötte den med bravur och blev en god middag åt ulvarna 😂
Jag är kluven. Ja den var svår men samtidigt så vill man inte göra den för mäktig heller. Men din idé låter ett bra sätt att balansera upp den.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

• Valvaka!
  • Dejtingtråden 39
  • Stensamlare?

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

• Kattsnack 12
  • Kattnamn från sagor?