Bukefalos 28 år!

Jag går sönder :'-(

Sv: Jag går sönder :'-(

Usch...*tårar i ögonen*

Äh vad fan, säger som det är, jag sitter och lipar.
 
Sv: Jag går sönder :'-(

Jag gråter, jag också... det här är så jävla sorgligt. Vet inte vad jag ska skriva, men jag finns på tel och msn lite senare om du vill dela din sorg.
Kram/Pia
 
Sv: Jag går sönder :'-(

Du har gett din vän det bästa o vackraste man kan ge.
Han springer över Regnbågsbron, frisk, ung o vacker o väntar på dig o dina andra nuvarande o kommande hundar.

:love::angel::love:
 
Sv: Jag går sönder :'-(

kl

Det tog mig en sekund att titta på bilden där du sitter med tårar i ögonen innan tårarna rann på mig också. Du har gjort helt rätt, men jag vet hur ont det gör :cry: , Kram på dig!!!

Do not stand at my grave and weep
I am not there, I do not sleep
I am a thousand winds that blow
I am the diamond glints on snow

I am the sunlight on ripened grain.
I am the gentle autumn rain.


When you wake up in the morning rush
I am the swift uplifting rush

Of quiet birds in circled flight.
I am the stars that shine at night.


Do not stand at my grave and cry, I am not there. I did not die.
 
Sv: Jag går sönder :'-(

Beklagar din stora sorg!

Jag har aldrig träffat varken dig eller Ginger, men sitter ändå här och storlipar...
 
Senast ändrad:
Sv: Jag går sönder :'-(

Jag känner mig halv, helt tom.
Men någonstans kan jag ändå känna att det infunnit sig en lättnad.

Hela tiden vänder jag mig om och tror att han ska komma skuttandes som bara han kunde. :cry::cry:

Tack igen för erat stöd. Det värmer och hjälper verkligen.
 
Sv: Jag går sönder :'-(

Jag tänker på dig Jessicah. Du tog rätt beslut!
Massor med kramar!
 
Sv: Jag går sönder :'-(

Jag känner varken dig eller Ginger, men jag sitter här med tårarna trillande. Du är en underbar hundägare som gjorde det enda rätta för din älskade vän. Jag beklagar så att ni var tvungna att skiljas i förtid. Alla mina värmande tankar får du ikväll.
 
Sv: Jag går sönder :'-(

Så fort jag såg bilden där du har tårar i ögonen så började det rent av spruta ur mina ögon:cry::cry:

Så vacker han var, och vilka fiiina bilder!:love:

Jag beklagar så innerligt, även om du tog rätt beslut så är det lika hemskt och svårt för det.
*STOOR Tröst och styrke kram*

Du vet vart jag finns...
 
Sv: Jag går sönder :'-(

Även jag sitter här och storgråter. På jobbet, så jag hoppas ingen kommer nu när jag sitter här helt rödgråten. ;)

Jag beklagar din sorg. Du har gjort helt rätt.
 
Sv: Jag går sönder :'-(

oj jösses vad jag gråter nu :cry:

Min ena hund har endel problem som får mig att tro att han inte kommer att dö av ålderdom, han är nästan 5½ år nu och jag känner att dagen då jag måste fatta beslutet kommer allt närmre..
jag förstår inte hur jag ska kunna andas utan honom, så jag förstår din sorg och din saknad efter Ginger...

Usch och fy för denna baksida med att vara hundägare! tänk om dom kunde få finnas för alltid.

stora kramar till dig!
 
Sv: Jag går sönder :'-(

Här har vi en till som sitter och gråter :cry:.

Du har fattat rätt beslut att låta din hund gå vidare i rätt tid, det gör dig till en enormt bra hundägare.:bow:
 
Sv: Jag går sönder :'-(

Nu kan vi minnas Ginger som den han egentligen var, goaste nallefarbrorn i världen ..
Vi saknar honom, men nu har han det toppen.

STORA KRAMEN

Pinnjägaren:
26684976.jpg


Dubbelrumpa:
26684977.jpg


/ M & Z
 
Sv: Jag går sönder :'-(

Ja här sitter jag med och gråter :cry:

Känner dig inte, men tänker på dig det gör jag och tycker att ditt beslut var det rätta ändå. För dina andra hundar, för din rädsla över att det kunde hända igen det som inte fick ske och för Ginger själv, för nu behöver han varken ha ont i sin rygg eller känna sig stressad av att behöva dominera.
 
Sv: Jag går sönder :'-(

Jag känner inte dig inte heller, ts (mer än det jag har läst här på buke), men ändå sitter jag här på kontoret med tårarna rinnandes nerför kinderna.

Han har haft ett härligt liv hos dig och du har nu varit stark och osjälvisk nog att inte tillåta att hans tillvaro försämrades. Massa styrkekramar.
 
Sv: Jag går sönder :'-(

Beklagar din sorg

Vet att det är en klen tröst men du gjorde rätt och det var ett starkt beslut att ta!
 
Sv: Jag går sönder :'-(

*KL*

Här är nästa som sitter och gråter!

Vet att det inte hjälper, men jag är så imponerad att det finns människor som klarar av att ta det rätta besultet, fastän det gör så ont, så ont så ont... Styrkekramar!
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 032
Senast: lilstar
·
Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
Svar
11
· Visningar
1 966
Senast: Pilot
·
Hundträning Jag har en okastrerad hane på 2,5 år av spetsras. Just nu mår jag väldigt psykiskt dåligt, vilket delvis har med hunden att göra. Så för...
2
Svar
37
· Visningar
5 727
Senast: Kraxa
·
Övr. Hund Detta är nåt som tyngt mig länge så därför har jag valt ett anonymt nick. Jag har en sjuårig hund som jag haft sen han va valp. Vi...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 276
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp