R
Raderad medlem 68338
Jag kan ärligt säga att jag inte ser något ”gulligt” i små barn. De är liksom en.. klump? Många blir ju alldeles till sig av en bebis men jag brukar säga pliktskyldigt typ ”åh eh vad söt” och därefter försöka avlägsna mig för att slippa mer närkontakt
Fattar ju att man förväntas tycka att småbarn är gulliga och att föräldrarna såklart tycker att deras telningar är det sötaste de sett så har ingen anledning att påtala att jag tycker motsatsen. Det vore ju grymt oförskämt och elakt liksom. Jag har inget som helst behov av att berätta för småbarnsföräldrar att deras unge är ”äcklig”. Det vore ju galet bara. Däremot kan jag ibland känna mig lite provocerad att jag ”förväntas” vara intresserad.
Barn som är lite större tycker jag ofta är både gulliga och intressanta. Det är nog när de börjar kommunicera lite mer, få typ ”mänskliga drag”, hår och sånt och har ngt att säga som jag börjar uppskatta dom. I små doser
Barn är ju ganska oförstörda och kan vara jäkligt raka, ärliga och sköna att diskutera med.
Barn som är lite större tycker jag ofta är både gulliga och intressanta. Det är nog när de börjar kommunicera lite mer, få typ ”mänskliga drag”, hår och sånt och har ngt att säga som jag börjar uppskatta dom. I små doser
Senast ändrad av en moderator: