Bukefalos 28 år!

Jag spyr ur röven

Sv: Jag spyr ur röven

Jag fick rotavirus, ett virus barn och äldre kan få men mitt immunförsvar låg i botten och jag blev risig i kistan kan jag säga. Det håll i sig i ungefär tio dagar, hade inte så mycket problem med diarréer mer än då och då men kände mig konstant förstoppad och hade ont i magen samt var lätt till måttligt illamående under hela tiden. När jag tröttnade på att magen konstant var i olag bestämde jag mig för att försöka mig på nåt drastiskt ;-)... Jag åt ingenting på en hel dag och dagen efter åt jag bara proviva och nyttiga saker då blev jag snabbt bättre.
Tycker dock att du ska söka vård man ska vara rädd om magen.
 
Sv: Jag spyr ur röven

Tack för alla era svar! Jag ska prova att typ "nollställa" magen med risavkok och allt detta. Får köra på samma recept vi har till hunden när hans mage inte vill fungera. Överkokta morötter är ju väldigt gott dessutom så det blir lätt att få ner. Värre med riset... Men tack! :D
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Det här kan bli lite rörigt, jag ber om ursäkt på förhand. Jag och maken har en dotter på 1.5 år. Hon är det bästa som hänt oss och...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 081
Senast: gulakatten
·
Hundhälsa Efter mycket funderingar startar jag denna tråden med förhoppningar om lite råd, klok input och erfarenheter av liknande problem. Vi...
Svar
12
· Visningar
3 017
Senast: lady_vip
·
Kropp & Själ Min mage har sålänge jag kan minnas varit strulig. När jag var i tonåren utredde det, eller "utredde" är kanske bättre. Man tog lite...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
14 522
Hundhälsa Hej! Skriver här för att höra om någon varit med om något liknande. Brukar ju finnas klokt folk här inne som kanske har erfarenhet om...
Svar
13
· Visningar
4 596
Senast: Dopy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp