Jahaja.... Vad ska man göra nu då?

Ioxia

Trådstartare
Jahaja...

Företaget jag jobbar åt har förlorat en stor uppdragsgivare och vad ska man göra nu då?

För att göra en lång historia kort började jag hos min arbetgivare för 13år sen. Tanken var att det skulle vara ett kneg under de kalla vinter månaderna innan jag gick till baka till sommarhakens kök och bar värld, (jobbade som bartender på den tiden). Nu 13år senare är jag fortfarande kvar men nu har företaget jag jobbar på som sagt tappat de stora kontraktet jag jobbar med. Och ärligt jag blir väll inte arbetslös för de om jag inte vill, (13år i en sabb rörlig bransh med ett flertal utbildningar är endå värt rätt mycket) men jag känner att jag har tappat sugen.....

Så nu är frågan: vad ska man bli när man är stor då?? :confused:
Allla förslag vällkomnas. :D
 
Sv: Jahaja.... Vad ska man göra nu då?

Min tanke också.... :)
hummm
Man kan ju ha sten kul med kulor... Stenkulor... :D
 
Sv: Jahaja.... Vad ska man göra nu då?

Jag är på direkt :D Fast kulor.. Nja. Bäst att skapa en produkt som är kreativ och bra men fattas i vardagen. Själv saknar jag en kopia av mig själv som jag kan skicka iväg på diverse tråkiga tillställningar, tandläkarbesök och andra måsten.
 

Liknande trådar

Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 461
Senast: Nixehen
·
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 240
Senast: Cattis_E
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
32 838
Senast: Habina
·
Juridik & Ekonomi Orkar inte med att vara anonym och sånt, så blottar mig väl lite mer än jag egentligen är bekväm med men skit samma. Ber om ursäkt i...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 390
Senast: Trott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp