Jobben som lyser med sin frånvaro

Läs inte om du inte vill slösa din tid.

Jag hittar inga bra jobb att söka. Jag har bokmärkt 3 jobb på af just nu, men jag vill inte ha något av dem. Dessutom är jag nog inte kvalificerad.

Jag vet inte riktigt hur jag ska lösa problemet med att inte ha tillräckligt med pengar. Funderade på om jag skulle hyra ut rum men vid närmare eftertanke så vill jag nog inte det. Känner att det blir trångt i badrum och kök. Kanske via airbnb, men då vet jag inte hur man löser gästernas behov att äta. Kan ju inte ge dem fritt tillträde till mitt kök, som dessutom alltid är stökigt. Vet inte hur andra gör som hyr ut rum. Och hur fan gör jag för att få eget space om jag delar mitt hem med gäster. Har ju liksom ingen dörr till mitt sovrum. Inte mellan hall och kök heller.

Inte kan jag starta eget heller. Dels för att jag är så trött jämnt, men också för att jag i början inte skulle klara mig på det och då går det inte. Jag behöver en fast inkomst från jobb.

Äh fan.
 

Idag satte jag ut en annons i en lokal grupp på facebook. Hittills har jag fått två tips. Ett är på ett jobb jag sökte igår. Det andra är för något slags hem eller hemtjänst. Och jag känner bara att jag inte passar inom vården. Får ju liksom panik för minsta lilla. Dessutom är jag inte alls sugen på ett sådant jobb. Synd egentligen för det finns alltid jobb inom vården.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Den här sommaren hade jag tänkt att jag skulle reparera mitt sparkonto som sjunkit med 30000 under vintern som var då jag gått på...
Svar
15
· Visningar
2 421
Senast: Gunnar
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 133
Senast: Whoever
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 082
Senast: Wille
·
  • Artikel
Dagbok När jag bytte stad och behövde hitta ett nytt boende så började jag med att hyra en stuga på en gård som jag hittade via annons på...
Svar
2
· Visningar
1 070
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp