Jobbig människa på insta

Jag blir lite avundsjuk när jag hör om alla beundrarmail alla får :cautious: Det händer väldigt, väldigt sällan att jag får sådana, och när det väl händer är det någon militär som är 70+ Varför skulle jag vilja ha en gammal gubbe som är 25 år äldre än jag :confused: Nåja, jag tror att algoritmerna har fått spunk i övrigt också när det gäller mig, jag får orimligt ofta reklam om något som har med löpning att göra. Jag skulle inte springa ens om jag var jagad av lejon...
 
Jag blir lite avundsjuk när jag hör om alla beundrarmail alla får :cautious: Det händer väldigt, väldigt sällan att jag får sådana, och när det väl händer är det någon militär som är 70+ Varför skulle jag vilja ha en gammal gubbe som är 25 år äldre än jag :confused: Nåja, jag tror att algoritmerna har fått spunk i övrigt också när det gäller mig, jag får orimligt ofta reklam om något som har med löpning att göra. Jag skulle inte springa ens om jag var jagad av lejon...
Alltså, jag får inte så många, heller, om det kan vara till någon tröst.
Men de jag får är ofrånkomligen från flygkaptener :D.
 
Alltså, jag får inte så många, heller, om det kan vara till någon tröst.
Men de jag får är ofrånkomligen från flygkaptener :D.
Hellre flygkapten än militär ändå. Via flygkaptenen kanske man får familjerabatt på flyg. Eller en läkare, det hade inte varit helt fel med tanke på mina krämpor. Men en militär? Vad i hela världen ska jag med en avdankad militär till? :confused:
 
Hellre flygkapten än militär ändå. Via flygkaptenen kanske man får familjerabatt på flyg. Eller en läkare, det hade inte varit helt fel med tanke på mina krämpor. Men en militär? Vad i hela världen ska jag med en avdankad militär till? :confused:
Jag tror att fd militärer i USA har rätt bra förmåner(?). Pension och sånt.
 
De enda jag får är villiga damer från öst. Och de är inte så många.
Däremot får jag regelbundet erbjudanden om en massa pengar från avlägsna släktingar eller nån som behöver hjälp med nån fond typ.

Däremot får jag reklam på fb från "Art collection" , med kvinnor i sexposer. Anmält flera gånger men det kommer tillbaka.
Jo jag är konstintresserad men inte av porr - hur konstnärlig den än anser sig vara. :meh:
 
Hade någon fit dam i underkläder som försökte sig på en följarfråga till mig i morse.

Får inte så ofta sådana här förfrågningar, tror det är för att jag aldrig lägger upp bilder nu för tiden (läs dom senaste åren).
 
Senast ändrad:
De enda jag får är villiga damer från öst. Och de är inte så många.
Däremot får jag regelbundet erbjudanden om en massa pengar från avlägsna släktingar eller nån som behöver hjälp med nån fond typ.

Däremot får jag reklam på fb från "Art collection" , med kvinnor i sexposer. Anmält flera gånger men det kommer tillbaka.
Jo jag är konstintresserad men inte av porr - hur konstnärlig den än anser sig vara. :meh:
Erbjudanden om pengar från avlägsna släktingar får jag inte heller, däremot något religiöst dravel från någon som vill be för mig. Jag hade hellre tagit pengarna, faktiskt. :meh:
 
Ja om man gör misstaget att svara (många år sen) så är de alltid änklingar med halvstora barn på internat. Och alltid utlandsplacerade. Flera har försökt lura i mig att de har svenska rötter eftersom de tror att jag är tysk 🤣
 

Liknande trådar

H
Relationer Hej, har ett litet eller rättare sagt stort problem. För några månader sedan träffade jag en kille på mitt jobb. Han är många år yngre...
35 36 37
Svar
735
· Visningar
62 847
Senast: Hemlig21
·
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
14 030
Relationer Jag vill först och främst varna för det kan ev. bli ett rörigt inlägg. Men jag hoppas att du orkar läsa det! Kort bakgrundsinfo: *...
2
Svar
23
· Visningar
3 076
Relationer Känner mej helt vilsen och vet inte riktigt vad som är upp eller ner just nu. Väljer att skapa ett anonymt konto för det här problemet...
Svar
4
· Visningar
1 666

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Akvarietråden IV
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp