Känner mig som besatt, orkar inte mer

Hon matas ganska bra av många här som ifrågasätter och vill ha förklaringar på ditten och datten.

Mitt förslag @Hemlig21 är att du väljer noga vilka inlägg det är lönt att svara på här. Fokus på ditt liv framåt nu!
Och jag föreslår att hon bara loggar ut och inte läser dessa alls, vad ska det tjäna till? Jag tror alla är ok med om hon säger "Tack för hjälpen nu ska jag försöka gå vidare!" och inte svarar alls.
 
Ok så nu har du blockat honom och vill glömma och det gör du genom att... fortsätta älta i den här tråden? Gör något annat än att spekulera i varför han gjorde/inte gjorde ditten och datten!

Det gör jag INTE, men om jag får frågan måste jag väl få svara? Eller?
 
Hon matas ganska bra av många här som ifrågasätter och vill ha förklaringar på ditten och datten.

Mitt förslag @Hemlig21 är att du väljer noga vilka inlägg det är lönt att svara på här. Fokus på ditt liv framåt nu!

Tack, visst är det så och jag skall tänka på det. Många inlägg handlar bara om att tjaffsa, ifrågasätta och säga att jag gör fel oavsett om jag blockar eller inte gör det. Jag har liksom inte en chans att göra rätt, inte ens när jag svarar på det som efterfrågas gör jag rätt.

Hur som helst är just DU en av dem jag vill säga stort tack till som förstått och velat förstå hur jag menat och stöttat.
 
Jag hoppas att jag har fel, för liiite känns det som om "projektet" fortsatt fast i ny form. Mer analyserande och mer grubblande över känslor och beteenden. Lite som om hela grejen ändå gav nåt, nåt spännande, nåt som lämnar ett tomrum efter sig när det är över och vardagen tar vid?

Förlåt mig om jag har fel. Jag har bara sett detta på nära håll tidigare, och den storyn pågick i flera år och är inte över än.....

Kan du kanske bara släppa alltihopa? Cold turkey, som man säger?
 
Jag hoppas att jag har fel, för liiite känns det som om "projektet" fortsatt fast i ny form. Mer analyserande och mer grubblande över känslor och beteenden. Lite som om hela grejen ändå gav nåt, nåt spännande, nåt som lämnar ett tomrum efter sig när det är över och vardagen tar vid?

Förlåt mig om jag har fel. Jag har bara sett detta på nära håll tidigare, och den storyn pågick i flera år och är inte över än.....

Kan du kanske bara släppa alltihopa? Cold turkey, som man säger?

Att jag skriver om det beror på att folk frågat, enbart det. Och så var det ju, jag känner inga problem i att prata om det, inte sug heller dock
 
Bättre dag idag, lyckats sova 10 timmar. Var hungrig för första gången på länge och ätit. Något fattas och jag har en ångestklump i magen men inte sådär outhärdligt som förr. Honom har jag inte tänkt nåt speciellt på, inte läst nån gammal konversation, inte tittat på Facebook... inget alls. Det tar sig till det bättre men tänker att det är en process precis som det var med att blocka... precis som det byggdes upp måste det rivas ner en bit i taget...
 
I övrigt, fula ord skrivna på bakrutan på bilen. Troligtvis inte han, men konstigt att det sker just nu. Och att det bara är vår bil. I vanliga fall när sånt händer på parkeringen så är det fler bilar det gäller.
 
Utgå från att det INTE var han som skrev på bilen, antagligen var det väl nån random förbipasserande som ville få ur sig nåt som inte ens var riktat mot dig.
Nej det gör jag inte, känns som sagt inte riktigt som han. Lite väl omoget för att vara han.
 
Ja och skrivit flera inlägg om det.
Jag skrev ETT och fick följdfrågor och svarade. Så om du besvarar ett par inlägg om samma sak där folk kommenterat det su skrivit så har du också grottat ner dig? Eller gäller det bara mig?
 
I och med omständigheterna, att du sagt "sista ordet" och typ förväntar dig en reaktion på det? Lägg ner. Och må denna tråd självdö, för ditt eget bästa.
Nej, i och med att det var dagen efter jag blockade honom. Inget annat. Det är liksom ganska normalt om nån skrivit på ens bil aty fundera på om nåt särskilt hänt omkring som kan ha gett någon en ”anledning”....
 
Nej, i och med att det var dagen efter jag blockade honom. Inget annat. Det är liksom ganska normalt om nån skrivit på ens bil aty fundera på om nåt särskilt hänt omkring som kan ha gett någon en ”anledning”....

Men det där blir en återvändsgränd för din hjärna tror jag. Sluta snurra på honom, vad han gör, varför och med vem.

OM han skrivit på din bil - ska du sätta igång karusellen igen? Om han INTE skrivit på din bil - vad händer då? Just det, ingenting. Och ingenting är rätt handling i bägge fallen.
 
Men det där blir en återvändsgränd för din hjärna tror jag. Sluta snurra på honom, vad han gör, varför och med vem.

OM han skrivit på din bil - ska du sätta igång karusellen igen? Om han INTE skrivit på din bil - vad händer då? Just det, ingenting. Och ingenting är rätt handling i bägge fallen.
Alltså nu gör en höna av en fjäder, jag skrev att det hänt och förmodligen inte är han. Mer har jag inte tänkt, ändå så blåses det på härinne som jag sitter i djupa tankar på detta... det gör jag inte.
 

Liknande trådar

Tjatter Jag tycker det händer mig märkligt ofta att folk jag inte känner börjar prata med mig som om de kände mig. Nu har jag ett väldigt bra...
2
Svar
23
· Visningar
1 274
Senast: Rosett
·
Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 878
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 363
Senast: tuaphua
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 003
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Hundrädda
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp