Bukefalos 28 år!

Jultråden 2022

90m julslingor uppe 💪
20221126_200532.jpg

Nu är det dags att ta itu med belysning i fönstren
 
Blev att julpynta resten hemma; äntligen dags att lägga på den härliga julduken jag köpte på loppisen i september 😍. Kattsäkrat ljusstakarna och så får vi se om kattskrället kan ge tusan i julpyntet men återstår att se; har lagt undan småkulorna tex. Så har vi mumsat på julstjärnor; inte mer sugen på godis efter att ha stoppat i mig skumtomtar vid båda tillfällena i stallet idag 😁.
 
Var på julmarknad idag och sprang på underbar betongskulptur som fick följa med hem :love:
1669500776909.png


I övrigt har vi småbörjat på pyntet. Adventsljusstaken är redo att tändas i morgon, vi har krans på dörren och några av ljusslingorna ute är uppe. Ska försöka lokalisera lådan med julpynt på vinden så att stakarna för fönstren kan få komma upp med :p
 
Funderade på om jag inte skulle börja idag med att byta gardiner. Men annat kom emellan. Kanske gör nytt försök imorgon om jag hinner.
Vill iaf få upp ljusslingan på uteplatsen. Är så mörkt hos mig när man kommer åkandes hem nu när det mörknar tidigt.Tur grannarna hunnit före så det lyser lite på byggnaden iaf.

Fyller annars år på måndag, så brukar normalt vänta tills efter det för pyntandet. MEN får se om jag inte påbörjar lite tidigare ändå. :angel:
 
Har plockat upp julgranen
Pyntad och klar.
Plockade aldrig ner det förra året
Ska bara justera den lite och sätta på spiran.
Två av tre adventsljusstakar funkar.
Nu ska jag bara få plats för dem med
 

Liknande trådar

Relationer Jag vet inte ens vars jag ska börja, ska försöka förklara. Om nån skulle veta vem jag är så skriv inte ut det här. Jag och min mamma...
2
Svar
23
· Visningar
4 560
Senast: Lingon
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 690
Senast: alazzi
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 689
Senast: Imna
·
Övr. Katt Känns som jag försökt med allt, jag har tagit allt ansvar, bytt på lådan, jag aktiverar katterna, de får vara ute mycket på dagarna, men...
2
Svar
21
· Visningar
5 138
Senast: Pudlan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp