JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Dagbok
Trådstartare
Trådstartare
Lyan
Startdatum
Startdatum
1 Dec 2021
Svar
Svar
2
Visningar
Visningar
629
Bukefalos 30 år!
Det är kaos överallt och jag får panik på det
Jag vill hålla ordning men jag är totalt oförmögen till det och just nu vet jag inte var jag ska ta vägen pga all ångest över kaoset
Jag behöver ett schema för varje dag men jag är lika totalt oförmögen att följa ett schema som jag är på att hålla ordning
Ett projekt som kan strykas från listan iallafall!
Så trött på mig själv!
Dagbok Pojkvännen är ute och går med hundarna och jag ligger med ångest och känner mig fullständigt oduglig för jag VILL också ut och gå men...
Startad av Lyan
25 Jul 2026
Svar: 6
Visningar: 613
Dagbok
Min hushållssyssletråd 2026
Dagbok Min lägenhet är kaos och jag vet inte var jag ska börja. :(
Märkte att det blev lättare en gång när jag skrev på Facebook varje sak jag...
Startad av Rosett
21 Jan 2026
Svar: 31
Visningar: 1 976
Dagbok
Presenterar mig i efterhand
Dagbok Jag blev medlem på Bukefalos i oktober 2024. Men jag insåg precis att jag aldrig har presenterat mig. Jag kommer eventuellt att använda...
Startad av saltakatten
23 Jul 2026
Svar: 3
Visningar: 392
Dagbok
Nu vart det rörigt i huvudet
Dagbok Idag blev jag kontaktad av en kvinna på messenger som sade sig vara xx gode man. Hon frågade om jag var xx dotter. Jo, det stämde. Jag...
Startad av Wille
6 Jan 2026
Svar: 19
Visningar: 1 432
Dagbok
Dejtingtråden 39
Relationer Tvärtom mot vissa här är det snarare ett krav att vara inom vänkretsen/kollega/liknande för att bli tillsammans med mig. Jag vill ha...
Sryoqwe
Alldeles nyss
Svar: 927
Visningar: 58 561
Allmänt
Träning och hälsa del 15
Kropp & Själ Idag hade jag en rejäl dipp i löpningen. Var klippt slut efter 4,5km att jag fick gå lite. Vilket jag aldrig gör. Sprang totalt 5km. Och...
Ajda
2 minuter sedan
Valvaka!
Tjatter Nja, om det inte finns någon på plats så finns det ingen att arbetsleda ;) Då får de som är där göra jobbet helt enkelt, det är så det...
Thaliaste
8 minuter sedan
Svar: 1 246
Visningar: 31 502
Allmänt
Att vara en usel hundförare/tränare
Hundträning Jag är en urusel förare och har till råga på allt en malle. Vågar knappt tänka på vad folk tänker om oss både i vardag och vid träning...
Nordthor
Idag kl 21:38
Svar: 9
Visningar: 387
Hund
Valpkull!
Hundavel & Ras Jösses anåda! Jättesynd med de två förlorade valparna, men rätt krasst sätt är det nog lika bra med de nio som blev kvar! Vilken kull...
Sel
Idag kl 20:59
Svar: 3
Visningar: 162
Hund