Bukefalos 28 år!

Kaoset del 2

Kommer troligen radera även denna.
Bara skönt att skriva av sig!

Veckan har varit kaos, har druckit under veckan på vardagar, inte okej.

Igår så hade vi försenad födelsedagsmiddag för mig plus en vän som fyller år..

Blev pruttfull, gick hem.
Sen kom två vänner förbi och vi drog ut på krogen.
Hånglade med säkert 5 personer och tog hem en 22 åring.

Jag fattar ju själv hur destruktivt detta är.
Har lite kontakt med S som jag dejtade förra året, ang AAmöte.
Han ska dit ikväll, jag har dock druckit och känner mig jävligt skör.
 

Har också kallbadat idag. 2 grader i luften, 2,8 i vattnet. Svinhalt på träbryggan 😱
 

Bifogade filer

  • 577BEF24-4243-43D3-A0FB-A12431C074AF.jpeg
    577BEF24-4243-43D3-A0FB-A12431C074AF.jpeg
    73,5 KB · Visningar: 120
Kan du inte dölja olika personer på insta, där deras inlägg/händelser får dig att må dåligt?
Går att dölja bara stories till exempel, så har jag gjort tidigare när någon person triggat mig på olika sätt. Eller avföljt men det är ju lite mer drastiskt 😁

Jo, jag gör det ibland. Sen är det ju vissa stories jag vill se, men att det blir inblandat triggers däremellan 😒
Men det var värst nu under högtiderna, får börja stänga ner därikring framöver!
 
Sprang efter jobbet, kände mig jävligt stark. Grym känsla 🙌
Nu är Totte avlämnad, det blir nog tyvärr mycket innetid då det ska vara smällkallt...

Mamma sa att dom kommer fortsätta gå på anhörigträffar, det känns fint 😊

Nån dag ska jag sätta mig och läsa den här tråden från början, tror det kan vara nyttigt.
 
Ja jag tycker verkligen om det, så hoppas att det blir fler gånger 😊

Vet du att isbading även ska hjälpa mot depressioner?

Det är en sak som jag teoretisk skulle vilja testa, men jag vet ju att jag inte gillar att bada ens i vanliga fall, särskilt inte om vattnet är kallt....! Så mest troligen blir det med tanken. :p
 
Vet du att isbading även ska hjälpa mot depressioner?

Det är en sak som jag teoretisk skulle vilja testa, men jag vet ju att jag inte gillar att bada ens i vanliga fall, särskilt inte om vattnet är kallt....! Så mest troligen blir det med tanken. :p

Jo jag har läst det 😄
Jag är i själva verket en fryslort, men just kallbad är en sån häftig grej kroppsligt!
 
Vad märkligt, jag har bara vinterbadat vid ett tillfälle men tyckte det var jätteskönt, frös inte alls men hade suttit i bastu innan och satte mig efteråt med. Ingen gåshud och vid det tillfället badade jag ett par gånger. Tyvärr har det inte blivit fler tillfällen men jag skulle inte tveka att göra om det.
 
Jag har aldrig provat vinterbad, men jag vet hur svårt jag har att komma i vattnet på sommaren om det är +18 i det. Så har svårt förstå hur jag skulle kunna tvinga kroppen ner. Gör det inte ont?
 
Jag har aldrig provat vinterbad, men jag vet hur svårt jag har att komma i vattnet på sommaren om det är +18 i det. Så har svårt förstå hur jag skulle kunna tvinga kroppen ner. Gör det inte ont?

Det gör inte speciellt ont. Men märker stor skillnad med sockor på fötterna, det hade jag inte första gången.
Det sticker lite i kroppen just efter, men det är mer en häftig känsla :D
 
Det gör inte speciellt ont. Men märker stor skillnad med sockor på fötterna, det hade jag inte första gången.
Det sticker lite i kroppen just efter, men det är mer en häftig känsla :D

Jo, men man tar ju av dom direkt efter! På nåt sätt skyddar dom tårna ändå. Inte upplevt samma avdomning med sockor.
Näääääää....du övertygar mig INTE....... :nailbiting::D

Jag fryser alltid när jag ser bilder på dig när du tar dig ett dopp, även om jag sitter bekvämt och varmt i soffhörnet..... :p
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Magsjuk hund
  • Akvarietråden IV
  • Jaktgolden eller jaktlabrador?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp