Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså den är så söta busungarna
När jag skulle skaffa katt var skogis med på listan. Enbart pga dina ljuvliga bilder och beskrivningar av dina underbara kissar.Här har vi någon som är redo att gå runt och sjunga med sin fisk i munnen så fort matte har gått och lagt sig.
Visa bifogad fil 189786
När jag skulle skaffa katt var skogis med på listan. Enbart pga dina ljuvliga bilder och beskrivningar av dina underbara kissar.
Valet föll ändå på den Heliga Birman som beskrivs vara "en tystlåten och markbunden ras". (Det var absolut inte avgörande. Jag föll som en fura för uppfödarens vuxna katter som mötte mig i dörren första gången jag var där).
Ingen av mina har läst rasbeskrivningen. Alls. De gapar högt och berättar om hunger, fel frukost, toalettbesök och andra högst relevanta saker.
Summa summarum: Du är inte ensam i antalet samtal som uppenbarligen behöver ske efter läggdags.
När jag skulle skaffa katt var skogis med på listan. Enbart pga dina ljuvliga bilder och beskrivningar av dina underbara kissar.
Valet föll ändå på den Heliga Birman som beskrivs vara "en tystlåten och markbunden ras". (Det var absolut inte avgörande. Jag föll som en fura för uppfödarens vuxna katter som mötte mig i dörren första gången jag var där).
Ingen av mina har läst rasbeskrivningen. Alls. De gapar högt och berättar om hunger, fel frukost, toalettbesök och andra högst relevanta saker.
Summa summarum: Du är inte ensam i antalet samtal som uppenbarligen behöver ske efter läggdags.
Senaste på Bibbi. Hon är ett och ett halvt år och pytteliten men en jaktmaskin. Häromdagen kom hon med en 25 cm lång och väldigt välnärd sork.
Det här gjorde mig så glad att läsa!När jag skulle skaffa katt var skogis med på listan. Enbart pga dina ljuvliga bilder och beskrivningar av dina underbara kissar.