Kattbilder #4

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Mina đŸ˜»
 

Bifogade filer

  • 32018AAC-25E4-4A06-B0CF-03C5E490AA25.jpeg
    32018AAC-25E4-4A06-B0CF-03C5E490AA25.jpeg
    231,7 KB · Visningar: 25
Ser ut som de tvĂ„ katterna löst nĂ„got sinsemellan allmĂ€nt . SĂ„ hĂ€rligt 👍😄

Nja de har inte haft nÄgra problem sinsemellan mer Àn att siamesen Àr harig. Men att ligga nÀra bröt tydligen en hel del för henne, att han kan vara ganska trygg med. Men de dÀr tvÄ har sen dag tre typ delat matskÄl osv.

Ragdollen och Lukas dÀremot har ju haft en hel del gnissel. DÀr har saker utvecklats och det Àr med avspÀnt. Samtidigt som ragdollen med jÀmna mellanrum lappar till honom och frÀser Ät honom. Men ingen av dem verkar ta det sÀrskilt allvarligt.

Fast nÀr han ikvÀll hoppade upp till vad han nog trodde var Liten och det var ragdollen möttes han av ett vrÄl och fick sig en rejÀl omgÄng. Men tre minuter senare var allt glömt. SÄ jag bekymrar mig inte sÀrskilt.
 
Nja de har inte haft nÄgra problem sinsemellan mer Àn att siamesen Àr harig. Men att ligga nÀra bröt tydligen en hel del för henne, att han kan vara ganska trygg med. Men de dÀr tvÄ har sen dag tre typ delat matskÄl osv.

Ragdollen och Lukas dÀremot har ju haft en hel del gnissel. DÀr har saker utvecklats och det Àr med avspÀnt. Samtidigt som ragdollen med jÀmna mellanrum lappar till honom och frÀser Ät honom. Men ingen av dem verkar ta det sÀrskilt allvarligt.

Fast nÀr han ikvÀll hoppade upp till vad han nog trodde var Liten och det var ragdollen möttes han av ett vrÄl och fick sig en rejÀl omgÄng. Men tre minuter senare var allt glömt. SÄ jag bekymrar mig inte sÀrskilt.

SĂ„ hĂ€rligt att katterna Ă€r bekvĂ€ma sinsemellan 😄👍
 
Visa bifogad fil 36691
SÄhÀr pluggar vi. Dessutom har Sigge ingen sense of personal space och klampar glatt över tangentbordet flera gÄnger om dagen. IgenkÀnningsfaktor nÄgon? :D
FörstÄr inte alls vad du pratar om :confused: :angel:
36750


(Försökte hitta en bild dÀr Molle ligger över hela tangentbordet, för det gör han varenda gÄng nÄgon sitter vis datorn. Men nÀr han inte fÄr ligga över tangentbordet fungerar utrymmet mellan skÀrm och tangentbord utmÀrkt)
 
FörstÄr inte alls vad du pratar om :confused: :angel:
Visa bifogad fil 36750

(Försökte hitta en bild dÀr Molle ligger över hela tangentbordet, för det gör han varenda gÄng nÄgon sitter vis datorn. Men nÀr han inte fÄr ligga över tangentbordet fungerar utrymmet mellan skÀrm och tangentbord utmÀrkt)

Min förra fluffboll Àlskade ju ocksÄ tangentbordet. Han skrev rentav 666 dÀr flertalet gÄnger
:up:
 
FörstÄr inte alls vad du pratar om :confused: :angel:
Visa bifogad fil 36750

(Försökte hitta en bild dÀr Molle ligger över hela tangentbordet, för det gör han varenda gÄng nÄgon sitter vis datorn. Men nÀr han inte fÄr ligga över tangentbordet fungerar utrymmet mellan skÀrm och tangentbord utmÀrkt)

Hahah! Gullis!

S kan lÀgga sig sÄdÀr nÀr hon börjar tycka att jag suttit pÄ r*ven för lÀnge och inte konverserat med henne om hennes fina pÀls, viktiga svans, och kloka insikter om spindelmord. :love:
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

Övr. Djur Dags för en ny trĂ„d om vĂ„ra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievĂ€rlden nu, men precis som nĂ€r @Scandi startade...
56 57 58
Svar
1 140
· Visningar
42 608
Senast: Mia_R
·
Övr. Hund Jag mĂ„ste köpa ny bil (haft förmĂ„nsbil och ska nu byta jobb) och vet inte riktigt vad jag ska ha. Just nu har vi tre fyrbenta, jag har...
Svar
0
· Visningar
281
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Klockan Ă€r inte ens 22, och det Ă€r kolsvart ute. Jag insĂ„g att det bara Ă€r tvĂ„ veckor kvar, sedan kommer det vara solnedgĂ„ng lagom tills...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 667
Senast: Therese1988
·
HundhÀlsa Velade lite innan, om jag skulle skapa ny trÄd eller skriva i valp-22 men ja, nu Àr vi hÀr :D Wilson, hanhund, snart 9 mÄnader, jack...
Svar
9
· Visningar
925
Senast: Bulldoozer
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • AkvarietrĂ„den IV
  • Valp 2023 -den andra
  • HundrĂ€dda

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp