Kattbilder #5

Apropå paljetter så finns det inget glittrigare än mina små tröttisar.
95D8465B-1A61-427F-8167-024B835E1A6B.jpeg
 
Damerna verkar gilla livet i hus :heart

Chloe hälsar att rastgården är för liten. Den borde vara minst 1 ha stor. Dels för att kunna springa runt i, dels för att matte inte ska hitta för att ge astmamedicin 😎

Seven älskar det, hon plockar in nya husdjur hela tiden. Vanligtvis fåglar eller gräshoppor. Men hon tycker kattluckan är blä, den klämmer svansen säger hon.

Malla tycker det är toppen! Håller med Chloe i åsikten om rastgårdens storlek.

Bonnie gillar också! Kattluckan är lite jobbig att krafsa upp, men annars toppen!
 
Funkar det bra med fontän? Min katt älskar att dricka överallt utom skålen, mitt glas, toaletten, hon har till och med lärt sig att dra bort locket till golvbrunnen i duschen o dricker därifrån :yuck: tror hon skulle gilla fontän, funderat på vilken bara!

Alla tre verkar gilla fontänen. Speciellt Tuva, hon plaskar och grejar i de olika nivåerna. Hade an annan modell innan men den här är mycket bättre
 

Liknande trådar

Övr. Katt Vi fortsätter dela bilder på de finaste vi har! 😻🐈‍⬛
64 65 66
Svar
1 301
· Visningar
77 077
Senast: MJLee
·
Hundhälsa Hej alla fantastiska, nu är det Sveriges oroligaste hundhönsmamma här igen. På måndag ska vi operera bort två små juvertumörer på vår 9...
Svar
10
· Visningar
658
Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
28 29 30
Svar
591
· Visningar
42 110
Senast: Sirap
·
Övr. Katt Jag har en katt med extremt problematisk päls. Hon är korthårig, men med sjuka mängder ulligt underhår och hon fäller minst 8 av 12...
Svar
16
· Visningar
853
Senast: Hoarfrost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Köpa hus
  • Engelsk grammatik

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp