Kattbilder #6

Får hjälp med att pärla 🙄 hjälpsam assistent håller koll på grejerna!

IMG_20210720_225830.jpg
 
B057A8F8-F073-4442-A059-432F48C46DC1.png

Jag sa att han får ju skylla sig själv när han gjort en rund bädd åt henne, men tydligen lägger hon sig oavsett och nu hamnar det mesta på insidan i alla fall 😂 jag har haft samma uniform och vet exakt vilket hellll den är med päls men det känns väl rimligare att typ hänga undan brallorna :laugh: han är nog lindad runt fler än en tass :angel: :love:
 
Vad säger de andra damerna om nykomlingen?

Jag tycker att Lyra är ett väldigt vackert namn. :love: Vill du ha ett namn som liknar namnet i stamtavlan så skulle jag föreslå exempelvis Lilja, det är också mjukt och fint. :)

Vad säger dina andra kisar om nykomlingen?
Jag tror de kommer bli bra vänner.
Första par dagarna stirrade de på varandra på håll och när någon kom för nära kunde det bli ett fräs. Men det har aldrig blivit något bråk.
Nu sitter de ofta nära varandra, ibland bara några decimeter från varandra utan fräs. Så det känns som det kommer ordna sig.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Välkommen lilla Vibys Amaranthe 😍
Svar
5
· Visningar
499
Senast: Lyan
·
IT & mobiler På nyhetsmorgon i morse var det ett inslag om vett och etikett i gruppchattar. Nu var det rätt humoristiskt, men det fick mig att tänka...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 115
Senast: Sryoqwe
·
Övr. Katt Vi fortsätter dela bilder på de finaste vi har! 😻🐈‍⬛
64 65 66
Svar
1 308
· Visningar
77 680
Senast: Caoimhe
·
Kläder & Bli fin Ramlade över en undersökning där man rekommenderar att kasta "gamla" trosor redan efter 6 månader? Kan "undersökningen" vara sponsrad av...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 872
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp