Ja, ibland är det bra att ha en manJag kan förstå det. Skönt att erat sätt fungerar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, ibland är det bra att ha en manJag kan förstå det. Skönt att erat sätt fungerar!
Måste byta torrfoder. En av katterna , gissningsvis Myran är lös i magen, sedan foderbyte från kattungematen till vuxenfoder.
De har ätit royal canin kitten sterilised sedan kastrering i november och mått ok på detta. Har nu fasat över dem på bozita hair and skin. Ena kattens mage har nu rasat trots stöd från fortiflora.
Vet inte riktigt i vilken riktning jag ska gå. Tillbaka till royal canin? Prova ett annat märke? Vilket i sådana fall? Någon som har erfarenhet av labb, smaak eller Magnussons?
Vi testar smaak nu. Båda katterna äter det iallafall. Nu får vi se vad magarna sägerJag blandar foder hej vilt till Isis för att hon inte ska bli kräsen (även om hon vägrar vissa foder ändå...) men hon fungerar bra på Smaak.
Vi testar smaak nu. Båda katterna äter det iallafall. Nu får vi se vad magarna säger
Vi håller alla tummar, tassar, och tår för fina kisen.Imorgon ska Urax lämna blodprov igen Om njurfunktionen inte förbättrats sen sist, så finns det inget mer att göra för honom Är orolig men förberedd på dåliga besked. Jag har varit noga med hans läkemedel och hans kost, så jag tror inte jag hade kunnat göra något annorlunda