Bukefalos 28 år!

kattvaktsproblem

går det inte att ta med katterna? :idea:

Jag ska ta med mina (får hem första imorn) då vi ska husvagnssemestra :) kommer bli spännande :D
 
Tyvärr går inte det eftersom vi ska åka runt en massa. Hade det varit så att vi skulle till ett ställe och stanna där så hade det säkert gått bra! Nu blir det bilåkning i minst 200mil och boende delvis på vandrarhem och hos släkten som INTE gillar djur.
 
ah okej det var synd :( har du provat annonsera? Kanske någon vettig människa kan bo gratis i utbyte mot att sköta katterna? :idea:
 
Det vore det allra bästa! Men hur vet man om ngn är vettig eller inte som man inte känner :confused:
Ska nog försöka övertala syster att ta hand om dem iaf :smirk:
 
Du får väl erbjuda syster en frys full med mat och en renbäddad säng, lite chips och dricka som du handlar hem i förväg.....

Det hade jag fallit för i alla fall!!!
 

Liknande trådar

  • Låst
Juridik & Ekonomi Går det att klara sig på så lite pengar? Hur gör man då? Jag får väl anta att både husdjur och bil går bort då. Och inga glasögon. Men...
34 35 36
Svar
708
· Visningar
31 944
Senast: Mineur
·
Hundträning Hej. Jag har en mittelspitz hane på 2år. Har ett problem att han är så misstänksam emot mig och nu har han börjat totalvägra att klippa...
Svar
15
· Visningar
790
Senast: Josefineeee
·
Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 936
Senast: cirkus
·
Katthälsa Känner att jag behöver ventilera lite. Jag har en honkatt ungefär 10 år gammal. Hon kommer från det lokala katthemmet och har bott hos...
Svar
9
· Visningar
896
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Uppdateringstråd 29
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp