Kinkshaming (utbruten från Dejtingtråden 23)

Man får inte avföring i munnen. Det brukar liksom inte hänga utanför, och precis som vid oralsex så tvättar man ju sig innan. Men det finns de som specifikt tänder på avföring (och ännu vanligare urin), och det ska de väl få kunna göra? Vill du inte så är det väl bara att säga tack men nej tack.

Och det blir lite konstigt att tänka så. Normalt sett tycker jag inte att det är så behagligt med andras saliv i munnen. Jag skulle aldrig ta emot mat som min käresta hade tuggat lite på först. Men när vi hånglar går det bra?
Klart du får? Finns ju alltid mikroskopiska bajs-rester kvar oavsett hur noga du tvättar.
 
Slickar hellre på mina händer än i någon annans röv iaf. Och det är ju garanterat mer bajs-rester i röven oavsett om du tvättat innan. Iaf, jag hade uppskattat om en potentiell partner/ligg berättade att han tände på sånt innan så att jag kunde avskriva personen helt innan.

Det står dig helt fritt att slicka var du vill, men de där mikroskopiska bajsresterna du påtalade finns alltså på betydligt fler ställen än bara i röven.
 
Om man har en udda ’’kink’’ typ bajs, urin, har man då inget eget ansvar för att respektera/acceptera att andra kan tycka att det är äckligt/ofräscht/obehagligt? Gissar nu men de flesta tänder antagligen inte på det? Eller står ens rätt att utöva sina ’’kinks’’ högre än eventuellt obehag hos mottagaren?

Finns det ’’kinks’’ som inte är okej? Typ de som tänder på djur, det är väl inte olagligt överallt?
 
Om man har en udda ’’kink’’ typ bajs, urin, har man då inget eget ansvar för att respektera/acceptera att andra kan tycka att det är äckligt/ofräscht/obehagligt? Gissar nu men de flesta tänder antagligen inte på det? Eller står ens rätt att utöva sina ’’kinks’’ högre än eventuellt obehag hos mottagaren?

Finns det ’’kinks’’ som inte är okej? Typ de som tänder på djur, det är väl inte olagligt överallt?
Ja, har de med kiss&bajs-kinks företräde att inte bli kränkta? Det kan ju vara minst lika kränkande för en äckelmagad person att bli tillfrågad.
 
Om man har en udda ’’kink’’ typ bajs, urin, har man då inget eget ansvar för att respektera/acceptera att andra kan tycka att det är äckligt/ofräscht/obehagligt? Eller står ens rätt att utöva sina ’’kinks’’ högre än eventuellt obehag hos mottagaren?

Men alltså vilken tankevurpa? Är du allvarlig?
Mig veterligen räknas det som våldtäkt/sexuella trakasserier att utöva några som helst sexuella företeelser mot andras vilja.
 
Men alltså vilken tankevurpa? Är du allvarlig?
Mig veterligen räknas det som våldtäkt/sexuella trakasserier att utöva några som helst sexuella företeelser mot andras vilja.
Men att ens uttrycka/försöka övertala kan ju vara obehagligt/äckligt/kränkande. Är det ändå okej? Om någon försöker övertala mig får jag då ändå säga att nej tack jag tycker det är jävligt äckligt så jag vill inte? Eller måste man artigt neka?
 
Men att ens uttrycka/försöka övertala kan ju vara obehagligt/äckligt/kränkande. Är det ändå okej? Om någon försöker övertala mig får jag då ändå säga att nej tack jag tycker det är jävligt äckligt så jag vill inte? Eller måste man artigt neka?

Ingen ska behöva övertalas att utföra något som helst. Oavsett kink eller icke-kink. Jag fattar inte varför du sätter övertalning i relation till kinks.
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 819
Senast: jemeni
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 708
Senast: Snurrfian
·
Samhälle En moderator har brutit ut detta från en annan tråd eftersom ämnet passar i en egen tråd. Har ett par frågor kring detta känner jag ...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
10 721
Senast: Jeps
·
Tjatter Corona i Stallet Stall Vårlyckans ridskolechef Christian Grey, har länge ignorerat alla Coronadirektivt och ridskolan har efter...
40 41 42
Svar
836
· Visningar
26 888

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp