Klåda i underliv

Kan o inte sannolikt är ett dåligt preventivmedel, det var väl det vi diskuterade? Speciellt med tanke på att den som kom med förslaget "avbrutna samlag" framställde det som ett idiotsäkert preventivmedel.
Visst är det ett uselt preventivmedel.
Men bara för den sakens skull behöver man väl inte fara med osanning åt andra hållet?
 
För en gångs skull är samhället villiga att lägga MER resurser på kvinnor än på män, noggrannare undersökningar och regelbundna kontroller.

Då är det fel. Hur f*n ska det vara? Blir det fördel männen är det fel på det, är det så att kvinnor har en fördel, då är det fel på det.
Men jag förstår fortfarande inte vad du upprörs över. Rutinmässiga undersökningar är inte nödvändiga. Varför ska de då göras? VILL du ha en undersökning får du det.

Jag kan däremot tycka att det skulle finnas större skäl att alla screena alla män i övre medelålderns prostata än att screena alla män över 65 på bråck på stora kroppspulsådern. Jag tycker nog att gratis gardasilvaccination till alla kvinnor under 27 är mer värt än rutinmässiga onödiga gynekologiska undersökningar är. Tänk ett varv till.
 
Jag tror att Jeffery menade att det skrevs att försatsen innehåller sperma, medan sanningen är att den KAN innehålla sperma.
 
Haha.. nu tänker jag på en föreläsning på jobbet där man diskutera olika personlighetstyper. För vissa var det viktigt att det blir exakt rätt och jag är uppenbarligen inte av den typen. Jag tycker man märker ord om man reagerar på att någon skriver att "den innehåller" istället för att den "kan innehålla".. och enligt mig inget att lägga ner energi på.
 
Haha.. nu tänker jag på en föreläsning på jobbet där man diskutera olika personlighetstyper. För vissa var det viktigt att det blir exakt rätt och jag är uppenbarligen inte av den typen. Jag tycker man märker ord om man reagerar på att någon skriver att "den innehåller" istället för att den "kan innehålla".. och enligt mig inget att lägga ner energi på.
Den här gången rörde det sig från början om någon som ansåg "inte innehålla", som energiskt skulle korrigeras.
Men det kanske är preskriberat nu?
 
Den här gången rörde det sig från början om någon som ansåg "inte innehålla", som energiskt skulle korrigeras.
Men det kanske är preskriberat nu?

Njäe det var väl snarare okunskapen om försatsen som sådan som orsakade diskussionen. Eller snarare utropen.
 

Liknande trådar

Relationer Jag behöver skriva av mig. Ni är kloka. Det här är invecklat och jag får förmodligen inte med allt relevant i ett första inlägg. Jag...
2
Svar
24
· Visningar
4 047
Senast: Pinus
·
Kropp & Själ Anonymt nick, vill inte bli igenkänd. Jag har insett att jag har problem med mig själv när det kommer till intimitet. Jag ska försöka...
Svar
17
· Visningar
2 212
Senast: Nahar
·
Relationer Har haft lite otur när jag träffat killar, eller är kanske fel på mig. Då killar oftast tappar intresset och vill inte ses mer än några...
2 3
Svar
50
· Visningar
9 946
Senast: Myzan87
·
Hundhälsa Jaa, jag igen… Otur som få har vi nu… Började med hornhinneskada, vid tredje återbesöket som var i torsdags så hade vi hornhinneskada...
Svar
9
· Visningar
2 978
Senast: Fibusen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp