Bukefalos 28 år!

Klänning med resår bak!

Askvind

Trådstartare
Hjälp! Jag behöver er buke hjälp.. försöker hitta en klänning till en närstående då hennes nuvarande favorit börjar gå i bitar (säljs tyvärr inte längre).. Vad jag söker är en lös klänning som har kort ärm, är knälång och har resår bak i midjan på ryggen så den ger lite form, men alltså inte resår helt om. Utan bara ryggen! Och är så där luftigt skön, som passar på sommaren. Nuvarande är i viskos om de ger ett hum vad jag är ute efter. Är detta för mycket begärt? De behöver även finnas i större storlekar, minst xxl. Ja har försökt och googla men hittar verkligen ingen klänning med resår bak?
 
Annars kan jag tipsa om att gå med i någon pysselgrupp på fb. Finns personer där som är jätteduktiga på att sy och säkert kan fixa detta,
 
Hjälp! Jag behöver er buke hjälp.. försöker hitta en klänning till en närstående då hennes nuvarande favorit börjar gå i bitar (säljs tyvärr inte längre).. Vad jag söker är en lös klänning som har kort ärm, är knälång och har resår bak i midjan på ryggen så den ger lite form, men alltså inte resår helt om. Utan bara ryggen! Och är så där luftigt skön, som passar på sommaren. Nuvarande är i viskos om de ger ett hum vad jag är ute efter. Är detta för mycket begärt? De behöver även finnas i större storlekar, minst xxl. Ja har försökt och googla men hittar verkligen ingen klänning med resår bak?
Finns massor med fina klänningar hos Shein.
 
👍 Har vänner som syr så i värsta fall får jag väll vända mig till de..
Just nu är det ju så inne med helsmockade liv och puff- eller ballongärmar, så jag tror det kan bli enklast när man vet så exakt vad man vill ha och det inte råkar vara en trend.
 
Hjälp! Jag behöver er buke hjälp.. försöker hitta en klänning till en närstående då hennes nuvarande favorit börjar gå i bitar (säljs tyvärr inte längre).. Vad jag söker är en lös klänning som har kort ärm, är knälång och har resår bak i midjan på ryggen så den ger lite form, men alltså inte resår helt om. Utan bara ryggen! Och är så där luftigt skön, som passar på sommaren. Nuvarande är i viskos om de ger ett hum vad jag är ute efter. Är detta för mycket begärt? De behöver även finnas i större storlekar, minst xxl. Ja har försökt och googla men hittar verkligen ingen klänning med resår bak?

Kolla in Holyclothing.
 

Liknande trådar

Utrustning Tjo, jag sitter och velar på om jag ska skaffa mig en ridkjol, men det finns ju några olika sorter. Jag har ridit i min regnrock ett par...
Svar
8
· Visningar
666
Senast: Fiorano
·
Utrustning Jag skulle behöva en ny stalljacka inför vintern och funderar över var jag ska leta för att hitta en som funkar när man ser ut som en...
2
Svar
22
· Visningar
2 302
Senast: minimal
·
Hemmet Sitter här och funderar på min boendesituation, vad som är mest strategiskt... snäll buke, hjälp mig tänka <3 Jag har länge drömt om...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
15 734
Kropp & Själ Jag har en fråga hur jag ska bete mig mot just gällande hennes förhållande till hennes kropp och på bästa sätt stötta min allra bästa...
2
Svar
22
· Visningar
3 137
Senast: Qelina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp