Bukefalos 28 år!

"Klickerträning för din hund", Morten Egtvedt

K

Kimz0r

Någon som läst? Vad tycker ni? Har nyss beställt den och vill bara säkerställa att jag gjort ett bra val. ;)
 
Sv: "Klickerträning för din hund", Morten Egtvedt

jag har inte läst den, men han du tränar för kan väldigt mycket om just klicking.

vill du ändå fördjupa dig kan jag rekommendera karen pryors bok don't shoot the dog.
 
Sv: "Klickerträning för din hund", Morten Egtvedt

Den verkar mucho intressant. :D

Jo, J kan mycket :D men jag vill ändå fördjupa mig på egen hand. Speciellt som man inte kan komma iväg och träna så mycket som man kanske skulle vilja.

(Jag beställde nyss även "Kontaktkontraktet". Hittade ett PM där en annan Bukefalist tipsade mig om både den och "Klickerträning för din hund".)
 
Sv: "Klickerträning för din hund", Morten Egtvedt

shit. kom just på att jag har kvar J's bok :o. du hade inte velat ta den på lördag? om jag kommer ihåg det alltså, minnet är kort men luddigt.
 
Sv: "Klickerträning för din hund", Morten Egtvedt

Det kan jag absolut göra. :)
 
Sv: "Klickerträning för din hund", Morten Egtvedt

Är det jag som tipsat dig? Om inte, så borde jag ha gjort det. En fantastiskt inspirerande bok! Och om J är den jag tror det är, så är han väldigt duktig, men boken tar dig en dimension längre (i mitt tycke).
 
Sv: "Klickerträning för din hund", Morten Egtvedt

Ja, det var du. :D J är den som blev knipsad i vaderna av din Huligan. ;)
 
Sv: "Klickerträning för din hund", Morten Egtvedt

Jag har den. Jag tycker att den är jättebra och fick många "aha" upplevelser när jag läste den.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Blev fundersam av rasvalstråd och undrar vad du hsr kompromissar med i val av ras på din hund? Vilka egenskaper var viktigast och vilka...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 809
Senast: Vovve
·
L
BPH
Hundträning Jag undrar om nån här har gjort BPH med sin hund om ni vill skriva lite om det? Alltså jag har själv klart kollat på endel filmer om hur...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 518
Senast: Dentaku
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
2 588
Senast: Acto
·
Hundträning Jag behöver råd från er! Vi har en hund som är strax över 1 år. Hon skäller oerhört mycket på andra hundar. Vi har verkligen försökt...
2
Svar
30
· Visningar
1 705

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Försäkring
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp