Köpa bommar och hinderstöd???

V

Vikingur92

Var kan man köpa bommar, hinderstöd och typ "sockerbitar". Både nytt och begagnat är av intresse!
Tacksam för svar
Marie
 
Odal, eller Granngården eller vad det nu heter säljer "sockerbitar" och bommar iaf här hos oss. Vet inte priset, men vi har såna i stallet och de verkar vara helt ok!

/ Maris
 
Nordpost säljer också Safety Systems, och till samma pris som tillverkaren men har oftast inte mycket på lager. Jag har köpt en uppsättning bommar, hinderstöd, cavaletti mm från Safety Systems och kunde inte vara mer nöjd! :rofl:
 
SS har superfina grejer! Vi har bara bommar hemma från dem, men på min klubbs anläggning har vi sockerbitar, infångare, stöd osv, jättefint!
Ganska dyra är dom tycker jag, men håller grejerna så är det ju inte så dyrt i längden förstås :)
Vill ha hindermat från dem den dagen jag ska köpa hästgård :D
 

Liknande trådar

Hemmet Ja eh, det var visst dags att bli sambos. I slutet av nästa månad ska vi flytta till vår lägenhet. Bostaden blir både större än vad vi...
Svar
9
· Visningar
897
Senast: Fruentimber
·
Hästmänniskan Hej alla Bukefalos..are? Mitt namn är Brunte och jag är ny här. Det är såhär att jag är en tjej på 25+ år som har ridit till och från...
2
Svar
21
· Visningar
4 312
Fritid Jag har relativt nyligen börjat träna på gym, både pass i grupp som core och crosstraining men även PT-pass och styrketräning. Tycker...
Svar
17
· Visningar
885
Senast: Gulis
·
  • Låst
Hästmänniskan Sålde i somras min häst och har varit helt öppen kring allt rörande hästen och sa vid hämtningen att köparen mer än gärna fick höra av...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
8 477
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Köpa hus
  • Störiga saker vi stör oss på, del 33

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp