Köpa bostadsrätt, vad tänka på?

Sv: Köpa bostadsrätt, vad tänka på?

Nej, man får inte göra mycket. Inte sätta upp parabol, inte ha annat staket. Vet flera föreningar där man inte får sätta nät på balkongen heller, eftersom det förfular husens utsida. Insidan bestämmer man om, utsidan bestämmer hela föreningen om.
 
Sv: Köpa bostadsrätt, vad tänka på?

Kattvänner bryr jag mig inte så mycket om, katterna kommer inte märkas. Har bara en granne, den bredvid i den högre delen av huset. Och mot dom ligger kök och vardagsrum, vilket känns bra.
Annars ligger det kanske lite illa ur störningssynpunkt, men området är litet, sammanlagt 24 lägenheter. Runt ligger villor, men dom stör inte och har andra infarter.
Annars ligger det helt på landet och är jättemysigt!
 
Sv: Köpa bostadsrätt, vad tänka på?

Det blir inget köpt iaf, får inte bygga rastgård och då är det ingen vits.
 
Sv: Köpa bostadsrätt, vad tänka på?

Ja, det är ju drömmen men den går inte riktigt ihop med min situation ekonomiskt.
 

Liknande trådar

Äldre Nu behöver jag er hjälp! Det handlar om ombildning av hyresrätt till bostadsrätt. Det är ett väldigt långt inlägg men jag är tacksam...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
10 429
Senast: cherie
·
Hemmet Jag bor i en hyresrätt idag, har gjort sedan jag flyttade hemifrån och har ingen erfarenhet vare sig av bostadsrätt eller egen villa...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
9 072
Senast: Gabbi
·
S
Ekonomi & Juridik Gammal användare under nytt namn, vill inte gå ut för hårt om någon skulle känna igen mig. :cool: Jag och sambon har ett tag gått och...
2
Svar
37
· Visningar
9 581
Senast: Novalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp