Kostnad för container ??

C

crazy

Har massor av bråte som ska slängas...någon som har en aning om vad det kostar att ta hem container för att slänga en massa bråte?

Jag har ingen aning om vad det handlar om nämligen...Vad är kostnaden för själva frakten av containern hem och vid upphämtning och töming?

Kilopris på skräpet som tillkommer?

Alla tips välkomna!
 
Sv: Kostnad för container ??

Verkligen inte en enda människa här som använt sej av att ta hem containers !?! :confused:
 
Sv: Kostnad för container ??

Tyvärr inte.. men ett tips är att ringa typ Rangsells eller vad ni har för "sopbolag" och fråga. Finns även Containrar frånandra företag men vilka som finns i er trakt är ju svårt att veta.. Men det vet säkerligen "sopbolaget"!

Lycka till!
 
Sv: Kostnad för container ??

Vi har haft det men jag vet att ialla fall här har det blivit betydligt dyrare då man numera måste betala på tippen för att slänga sakerna... Så ring Ragnsells och ev andra lastbilsföretag som har containerbilar, det brukar finnas under gula sidorna i telefonkatalogen.

Tidigare har man kunnat få en container för 2000 plus moms fre till mån, men som sagt med tippnings avgift som grundas på vikten kan det sticka iväg rätt så rejält...
 

Liknande trådar

Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 330
Senast: Ajda
·
Hemmet När jag läser i forumet inser jag att jag är långt ifrån ensam om att ha svårt att "få det gjort" när det gäller vardagssysslor - det...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
8 004
Senast: Habina
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
9 355
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
31 893
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Att ångra en valp
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp