Bukefalos 28 år!

Kostnad för Shettis/minishettis?

M

Micis85

Hej!

Jag skulle bara vilja veta ungefär hur mycket det skulle kosta att ha en shettis eller minishettis varje månad? Om man räknar bort stallhyran...för det kan ju skilja hur mycket som helst. Hur mycket betalar ni varje månad för era små shettisar?

Mvh// Michaela
 
Sv: Kostnad för Shettis/minishettis?

Det beror ju på vad som ingår i stallhyran. Och så beror det på vad du ska göra med shettisen - om den ska tränas och därmed behöver skor och kraftfoder, eller om den bara ska motioneras lätt.
 
Sv: Kostnad för Shettis/minishettis?

hmm...var mest nyfiken...har inte tänkt att skaffa en nu...men kanske om några år =) Men jag skulle isf köra med den, inte tävla utan bara köra för nöjes skull =)
 

Liknande trådar

L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 307
Senast: LiviaFilippa
·
Hästmänniskan Hejsan! För första gången i mitt liv hade jag tänkt ha en betalande medryttare. Jag vill inte vara allt för kraftig och egentligen vill...
Svar
19
· Visningar
2 486
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
8 373
Senast: Juli0a
·
Ekonomi & Juridik Hej! Lite nyfiken på vad import kostnader idag inom EU ligger på ungefär. Funderar på att ta hem en häst från Tjeckien och är lite...
Svar
12
· Visningar
1 016

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vårföräldrar 2024
  • Vad gör vi? Del CXCVII
  • Köpa hus

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp