Appropå Irans legovideo, så innehöll en av den enaste videon att Iran förberedde sig för att kärnvapenbomba USA, specifikt Los Angeles och Washington D.C. Men i i själva verket visar den att kärnvapnet faktiskt kommer från Israel och det är alltså en falsk flagg operation plaerad av Israel som iran fått reda på genom hemlighetsstämplat material, och årtalet 2028 syns i bakgrunden i dessa dokument. Man ser att irans talesperson för kriget i media läser hemlighetsstämplat material från israel.
Jag tror att det är därför iran varnat om att Israel kommer att utföra falsk flagg operationer för att få med sig USA på större attacker.
Videon skildrar också hur Trump styrs som en marionett av Netanyahu, och efter attacken visas amerikaner i kedjor som förs bort av israeliska soldater eller vad som ser ut att vara FN-militär personal.
Nu har jag både läst iransk media och sett flera av dessa legovideos och hittills måste jag säga att det varit väldigt trovärdigt när det gäller rapportering och information. Legovideos använder iran för att dom vet att folk inte lyssnar eller läser amerikanska nyheter utan att man når ut bättre till oss i väst genom klipp och musik
Visa bifogad fil 184175