Lämplig ersättning till barnvakt?

Sv: Lämplig ersättning till barnvakt?

Jag skriker inte, jag barnvaktade mina småbröder när de var i den åldern :laugh:
 
Sv: Lämplig ersättning till barnvakt?

billigare att göra det med tjejkompisarna och lämna mannen hemma med barnen då :)

men å andra sidan betyder "komma ut och roa mej" för min del att få gå en lång promenad i skogen, på dagtid.

Jajamen, mycket billigare att gå på fest utan sambo :D . Men denna gång ville vå båda ut eftersom var det våran gemensamme vän som fyllde år och firade med stor fest.

500 spänn på barnvakt under ett år tycker jag inte låter så mkt, men 500 kr för en kväll låter mer. Dyr kväll men billigt barnvaktsår helt enkelt.

Vi hade även kunnat få mer valuta för pengarna, hon hade utan problem stannat längre. Men jag var trött och ville köra hem henne.


Långpromenad låter skönt, men det är inget jag personligen klassar som att komma ut och roa mig, för mig är en promenad/komma ut med häst vardaglig egentid :)
 
Sv: Lämplig ersättning till barnvakt?

(Och innan nagon skriker, jag var fem minuter gangavstand bort och kunde kommit hem nar som.)

Jag skriker inte heller, dottern blev passad av mormor/morfar när hon var i samma ålder.

Jag tycker att alla får göra på det sätt som passar dem helt enkelt :)
 
Sv: Lämplig ersättning till barnvakt?

+ badger

Vad skont. Manga blir helt till sig om de hor att man ens tanker tanken pa att lamna bort ett spadbarn aven for ett par timmar. En del tom om det galler till maken (fadern), de tyckte min syster var ett battre alternativ.
 

Liknande trådar

Hemmet Vi har, av flera olika orsaker, börjat ha lite tankar kring att eventuellt flytta och "byta stad", men har lite svårt för att veta var...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
7 711
Senast: MML
·
  • Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är...
2
Svar
24
· Visningar
1 048
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 765
Senast: Blyger
·
Skola & Jobb Min arbetsgivare har anordnat någon form av kickoff fre-lör. Det är med lite föreläsningar och gemensam middag fre kväll. Och avslut vid...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
9 334
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Spindeltråden (utbruten från Vad gör vi CXIII)
  • Valp 2024
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp