Bukefalos 28 år!

Länkar till valbarometrar/valkompasser man kan göra

De flesta av "valkompassen" är vinklade i sina svarsalternativ för att passa vissa partier bättre än andra.

Testade ett tiotal olika svarsalternativ på diverse frågor i ABs valkompass vid förra valet, men hamnade alltid på SD trots svar som: Ja till ökad invandring och att jag gärna tar del av andra länders kulturer
 
De flesta av "valkompassen" är vinklade i sina svarsalternativ för att passa vissa partier bättre än andra.

Testade ett tiotal olika svarsalternativ på diverse frågor i ABs valkompass vid förra valet, men hamnade alltid på SD trots svar som: Ja till ökad invandring och att jag gärna tar del av andra länders kulturer

Intressant, alla valkompasser jag gjort både nu och i tidgare val så har det stämt väldigt väl med vad jag tänkt rösta på.
Jag får aldrig med SD trots att jag ibland håller med dem lite grann.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
35 904
Senast: Hedinn
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 285
Senast: __sofia__
·
Hästvård Har en så frustrerande situation hemma.. Jag bor på landet. Har byggt ett eget litet stall med 2 boxar. Har en stor hage med stor...
2
Svar
29
· Visningar
4 281
Senast: Fiorano
·
Ridning Min medryttarhäst är världens snällaste, tryggaste och lugnaste pojke, för någon vecka sedan red vi förbi ett garage där någon plötsligt...
Svar
6
· Visningar
1 917
Senast: SkorpSmulan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 8 månader
  • Färsk/frystorkat foder
  • Forl kostnad?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp