Bukefalos 28 år!

Länkar till valbarometrar/valkompasser man kan göra

De flesta av "valkompassen" är vinklade i sina svarsalternativ för att passa vissa partier bättre än andra.

Testade ett tiotal olika svarsalternativ på diverse frågor i ABs valkompass vid förra valet, men hamnade alltid på SD trots svar som: Ja till ökad invandring och att jag gärna tar del av andra länders kulturer
 
De flesta av "valkompassen" är vinklade i sina svarsalternativ för att passa vissa partier bättre än andra.

Testade ett tiotal olika svarsalternativ på diverse frågor i ABs valkompass vid förra valet, men hamnade alltid på SD trots svar som: Ja till ökad invandring och att jag gärna tar del av andra länders kulturer

Intressant, alla valkompasser jag gjort både nu och i tidgare val så har det stämt väldigt väl med vad jag tänkt rösta på.
Jag får aldrig med SD trots att jag ibland håller med dem lite grann.
 

Liknande trådar

L
  • Låst
Kropp & Själ Alla här vet nog att såna här iq tester är gjorda för väster ländska tanke sätt och hur man lär sig i skolan här och så. Och dethär är...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
14 536
Senast: Gunnar
·
Hästvård Har en så frustrerande situation hemma.. Jag bor på landet. Har byggt ett eget litet stall med 2 boxar. Har en stor hage med stor...
2
Svar
29
· Visningar
4 281
Senast: Fiorano
·
Trädgård & Växter Har sett de superlånga trådarna om rumsväxter men känns lite mastigt att läsa igenom dem för mina väldigt specifika frågor innan jag...
Svar
11
· Visningar
1 622
Senast: Bapelsin
·
Hästvård Någon som varit med om liknande? Har ett sto som knappt aldrig varit sjuk eller skadad, tills hon för ett år sedan skadade sig rejält...
Svar
17
· Visningar
2 845
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29
  • Färsk/frystorkat foder

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp