Bukefalos 28 år!

låna ut eller sälja?

F

feja

till hösten har jag möjlighet att göra min halvårspraktik på irland, vilket hade varit helt underbart. men jag tror inte jag kommer åka eftersom jag inte vet vad jag ska göra med hästen. Jag skulle nog inte kunna låna ut eller sälja. det finns så mkt oseriöst folk också..är det fel att sumpa chansen för hästen?
 
Om du kan så ta med dig hästen, annars får du redan i god tid hitta någon som kan ta hästen på foder o som kanske kan börja som medryttare redan ett tag innan så att du får se att det fungerar bra med hästen.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej alla, Jag har hamnat i en enormt svår situation i livet och funderar på möjligheten att låna ut mina hundar för en period tills jag...
Svar
4
· Visningar
1 076
Senast: Petronilla
·
Fordon Jag har hela tiden tänkt att jag behöver en kombi för att kunna lasta vedklyv och annat skrymmande. Och rails för att kunna shoppa några...
2 3
Svar
58
· Visningar
5 059
Senast: Wille
·
Fordon Hej är det någon mer som har samma problem som jag? Jag försöker ta lån så jag kan köpa en ny bil då min gått sönder och jag är i akut...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
11 471
Senast: Mia_R
·
Utrustning Har ju lånat en sadel som Legat bra på min häst men ska lämna igen den imorgon då ägaren plötsligt kommit på att hon behöver den på...
Svar
5
· Visningar
674
Senast: Sorgsen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Senast tagna bilden XV
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp