Lång väntetid!

E

Eem

Har skickat efter nytt stängsel från Börjes. Jag skickade iväg beställningen den 17/4 alltså över tre veckor sedan. skickade beställningen över internet och fick orderbekräftelse också.
Brukar det ta så här lång tid eller är det dags att ringa o klaga?

MVH Eem
 
Vid denna tidpunkten brukar de ha väldigt mkt att göra (relativt ny katalog, inför sommaren, alla ska köpa stängsel o saker till sina hyrhästar osv osv....)
Men visst, du kan väl alltid ringa o höra hur långt din beställning har kommit!
 
Jag hade samma problem, så jag ringde upp och det visade sig att de inte fick in grejerna förrän v. 21

Emma.
 
När du beställer från Börjes så skall du alltid kolla så att det inte står Inkommande utan Lagervara när du väljer storlek eller längd. Står det Inkommande så finns det inte hos dom. Det misstaket gjorde jag och jag gör inte om det igen.

Kram Favina :bump:
 
vet inte alls längre vad jag ska tycka om B, vi har köpt mycket från dom, ibland har det gått fort, ibland långsamt (6veckor) men nu har dom slagit rekordet.... vi beställde 8 täcken av olika storlekar, vid deras januari rea..... och vi har inte fått dom än :eek: trots att dom har sagt att dom är på väg, så kommer dom nu då retuneras dom tillbaka omg.
Behöver jag säga att vi inte kommer att beställa nått mer av dom.... :mad:

Fd "B"kund...
 
Om man betalar 50 kr, så får beställningen förtur och kommer på två-tre dagar. Bra om man har brått och värt det.
 
Ja, det kanske är en regel mer än undantag för deta företaget då, om man ska få sina bestälda grejer.. :mad:
då förstår jag varför dom kan ha låga priser..
:crazy: ska man behöva betala extra för att man ska få grejerna överhuvudtaget då får det va...

kan meddela att täckerna har fortfarande inte kommit....snart 5 månader sen beställning...
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 644
Senast: Lhas
·
Relationer För nån några dagar sen hade sambon lagt in sommar däcken i bilen och jag fick uppgiften att åka till däckfirman för att få skifta...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
9 930
Senast: Sel
·
Övr. Barn Är det bara jag som ställer mig undrande till nyttan av all denna ledighet från skolan? Jätteskönt för barnen att få avbrott ibland, men...
6 7 8
Svar
157
· Visningar
7 623
Senast: Soapbubble
·
Avel Håller på och avvänjer mitt föl och funderar på hur länge vi ska "hålla på". Fölet är 11 månader och går i flock med fyra andra...
Svar
5
· Visningar
593
Senast: Ketrawzc
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp