Långvarig mens

Sv: Långvarig mens

Skönt att höra!
Man blir ofta trött i början när man äter järntillskott, det går över efter några dagar.

Tack, märkte det igår då jag kände mig piggare och idag är min energi "normal" igen :D
 
Sv: Långvarig mens

Jag fick liknande blödningar när jag hade p-stav. Det berodde på att preventivmedlet verkade för att göra slemhinnorna tunnare vilket normalt sett gör att man får lite eller ingen mens. För min del blev de för tunna och sprack hela tiden istället = i princip konstant mens.

Så hade jag det också när jag käkade cerazette, sjukt jobbigt och påfrestande efter ett tag!
 
Sv: Långvarig mens

*delvis kl* Var det blodbrist eller järnbrist du (och ts) hade? Har samma problem, men normalt hb, därav frågan.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej, ny här på forumet hoppas att dessa frågor är ok att ställa. Tänker att det kanske finns någon här att prata lite med om detta...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 338
Senast: Tora
·
  • Artikel
Dagbok Har pratat med en läkare nu på företagshälsovården. Det var intressant. Första gången jag var på FHV kände jag inte att jag och läkaren...
Svar
2
· Visningar
786
Senast: Sasse
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 136
Senast: Blyger
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 048

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp