Jag har ridit hela livet och känner att jag har hyfsat koll på ridningen (även om man alltid kan bli en bättre ryttare) och kan utföra sedvanliga stallsysslor. Jag vill dock lära mig mer om allt runtomkring, alltifrån skador, sårvård, foder, träningsupplägg m.m. Jag är sugen på att i framtiden köpa häst och känner att jag i nuläget inte har den kunskap om allt som hästägande innebär för att vara en så duktig och ansvarsfull hästägare som jag vill vara. Jag letar därför efter tips på bra poddar, böcker, youtubers och allt därimellan som jag kan grotta ner mig i för att bli en bättre hästmänniska! Gärna så konkreta tips som möjligt!
(Om jag någon gång köper häst kommer jag såklart stalla upp den i ett stall där det finns hästkunniga personer som kan och vill hjälpa mig vid behov, just nu vill jag bara lära mig så mycket jag kan på egen hand.)
(Om jag någon gång köper häst kommer jag såklart stalla upp den i ett stall där det finns hästkunniga personer som kan och vill hjälpa mig vid behov, just nu vill jag bara lära mig så mycket jag kan på egen hand.)