Lars Vilks död

Fruktansvärt sorglig händelse. En mycket fascinerande man.
En bil drar inte igenom ett vajerräcke hur lätt som helst plus att dessa bilar har däck som inte kan explodera. Raksträcka på dagen utan regn. Nja...tror inte på ren olycka.

Jag hoppas han och Säpo fejkat hans död.
 
Fruktansvärt sorglig händelse. En mycket fascinerande man.
En bil drar inte igenom ett vajerräcke hur lätt som helst plus att dessa bilar har däck som inte kan explodera. Raksträcka på dagen utan regn. Nja...tror inte på ren olycka.

Jag hoppas han och Säpo fejkat hans död.
Fejkat hans död? Alltså att dom har satt 3 random personer i bilen sagt att nu ska ni köra ihjäl er så att Lars kan börja ett nytt liv? Nä, det låter lite orimligt faktiskt.
 
Fejkat hans död? Alltså att dom har satt 3 random personer i bilen sagt att nu ska ni köra ihjäl er så att Lars kan börja ett nytt liv? Nä, det låter lite orimligt faktiskt.
Ja jag tänker att om man nu ska fejka någons död så vore det väl både lättare och rimligare att skylla på en hjärtattack i hemmet än att dra igång en våldsam krasch med två döda poliser, en svårt skadad lastbilschaufför, ett enormt räddningspådrag och därtill en massiv mediabevakning?
 

Liknande trådar

Kultur Miraklet i Gullspång finns på svtplay. Ni som har sett den, vad tycker ni? Har ni några teorier? :nailbiting: Vad är er teori om...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
6 770
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Ok varning för triggande ämne kanske, men känner att jag behöver bolla mina tankar. Har nog alltid eller iaf sedan väldigt ung ålder...
2
Svar
20
· Visningar
1 512
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Som många här inne vet så skilde jag mig för drygt 1 år sen. 1 år som på flera sätt varit tuff, övermäktigt men också otroligt nyttigt...
Svar
14
· Visningar
1 235
Senast: Kakis
·
Kultur Jag tittar inte på Mello utan lägger allt krut på ESC. Men jag HAR förstås tittat på Mello tidigare och har synpunkter om alla de åren -...
2
Svar
25
· Visningar
792
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp