Bukefalos 28 år!

Låst tråd på Gnägg pga. tjafs

lakrits

Trådstartare
Varför har ni låst tråden på Gnägg om "Varför leva på hoppet om det enstaka undantaget" ?
Alla behöver väl inte lida för två eller tre som inte kan sköta sig?
Stäng av dom istället då och låt oss andra få diskutera.
 
Sv: Låst tråd på Gnägg pga. tjafs

Så är det ju tyvärr med allt, att den som sköter sig får lida för vad den som inte sköter sig gör.
 
Sv: Låst tråd på Gnägg pga. tjafs

Nu lånar jag tråden lite.

Jag har inget emot att trådar låses när de spårar ur

MEN

det vore bra med en enkel förklaring, från moderatorn, om varför tråden låstes.

T.ex.:
Fel forum
Smutskastning
Personangrepp
e.t.c.

Då kanske det ger lite positiv effekt såtillvida att folk lär sig vad som är tillåtet och inte.
 
Sv: Låst tråd på Gnägg pga. tjafs

Jag skrev varför jag låste tråden & pajkastnig är en anledning.

Och till trådskaparen:
Skapa en ny tråd så får vi se om den hålls ren från pajjer ;)
 
Sv: Låst tråd på Gnägg pga. tjafs

Skapar man en ny tråd så är det ingen som är intresserad av den för att den redan varit uppe en gång....

Om ni låser trådarna så kan ju inte vi andra fortsätta som kan diskutera på normal nivå.

Radera de inlägg istället ni inte accepterar, varna de som är värst, kommer de tillbaka så stäng av dom då.....

Som ni förstår så är det travtrådarna det handlar om mest och det är ju inte så svårt att ta reda på vilka det är för det är ju samma folk hela tiden.....
 
Sv: Låst tråd på Gnägg pga. tjafs

Jag önskar ni andra kunde förstå vilket jobb det är att radera vissa inlägg i en LÅNG tråd och tråden är redan infekterad och de andra som har blivit raderade kommer in med nya inlägg och tjaffset är igång igen, tyvärr. smat oftast kommer det inlägg som " varför blev mina inlägg raderade, varför får hennes/hans vara kvar och då blir tråden ännu mer infekterad.
Att skapa en ny tråd är det bästa för de som ÄR intresserade kommer tillbaka med svar & frågor och de som har blivit utkastade har säker hunnit till en annan tråd och börjat tjaffsa.

mysko
 
Sv: Låst tråd på Gnägg pga. tjafs

Jag har försökt de du föreslår, att rensa och bett folk hålla sig någorlunda till ämnet, tyvärr funkade det inte, fem minuter senare så spårade tråden ur igen och när jag rensat bort ytterliggare 5-10 inlägg och återigen uppmana folk att skärpa sig gav jag upp. Jag är övertygad om att även andra moderatorer har liknande upplevelser. Som moderator är det mer eller mindre ett heltidsjobb att vårda en tråd på glid, släpper man den för en halvdag då är det kaos.
 

Liknande trådar

Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
3 771
Senast: Mia_R
·
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
23
· Visningar
1 375
Senast: Bison
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 367
Senast: ako
·
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
3 916
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp