Bukefalos 28 år!

Lejonkungen firar påsk (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vilka skulle du säga är genomonda då? Det är väl ingen som vet säkert vad någon annan har för roll innan det blivit avslöjat genom tex röstningen vid dagDL eller vilka ulvarna väljer att käka?
Nej, så är det. Men Killas formulering skaver för mig då den antyder att hon inte alls är så misstänkt mot mig egentligen (så tolkar jag den) och jag vet ju själv min roll så därför blir det misstänkt för mig. Hon kan såklart vara förvirrad god också.
Ibland så kan man ju verkligen tro att någon är ond, utan att man faktiskt vet sas.
 
Det vore ju konstigt om du skrev att du ville gynna onda sidan ;)
Jag kan skriva det så kan alla rösta på mig så slipper jag anstränga mig. ;) Ja det är väl självklart att man inte skriver det, men det är ju inte som att det finns några direkt teorier om varför jag skulle vara ond heller.
 
Det hade ju knappast gynnat goda sidan att fåret offrar sig? jag vill helst vara kvar och leka för det är allra bäst för goda sidan såklart. :)
Jag vill helst ha ut en ulv, men det är knappast så att jag gråter om det råkar bli fåret. Det är klart gynnsammare än att rösta ut en god.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 629
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 891
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 547
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 281
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp