Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilka är era knep som fungerar för att lindra halsont? Just nu kan jag inte dricka vatten, det gör för ont.
Jag är intresserad av era egna knep, inte vad man kan googla sig till eller hitta på chat-gpt.
Åh, det har jag förhoppningsvis någonstans! Jag gillar whisky.het wiskey tar kål på det mesta. fick det av pubägaren när jag jobbade på irland, vidrigt men halsen brukar bli bra till nästa morgon.
Tyvärr klarar jag inte av dem, de är för starka. Kör Fishermans friend mint, men tycker inte att de verkar så länge efter de är slut.Jag tycker faktiskt de sockerfria extra starka vicks blue hjälper bra! de med isbjörnen på.
Ska testas!Zyx halstabletter med bedövning i. Tycker det är obehagligt för även tungan blir bedövad, men när det är riktigt illa så är det värt det.
Du har fått många bra tips.Tyvärr klarar jag inte av dem, de är för starka. Kör Fishermans friend mint, men tycker inte att de verkar så länge efter de är slut.
Har svårt att sova för att andetagen skär i halsen.
Så brukar jag också göra med nejlikor; lägga dem mellan läpp och tandrad. När jag vaknar med halsont eller hosta så tuggar jag lite så frigörs mer lindring.Du har fått många bra tips.
Fishermans friend har jag fryst nångång, kändes skönt med svalt.
Sen brukar jag lyckas sova med de i munnen, eller jag somnar med en kvar och har då tydligen puttat in den mellan kinden och tänderna typ. Kan vara kvar timmar efter. Ej att rekommendera då man kan sätta i halsen, men lindrar bra iaf
Jag sover också med dem i munnen, men skulle gärna vilja ha bättre alternativ som inte innefattar kvävningsrisk.Du har fått många bra tips.
Fishermans friend har jag fryst nångång, kändes skönt med svalt.
Sen brukar jag lyckas sova med de i munnen, eller jag somnar med en kvar och har då tydligen puttat in den mellan kinden och tänderna typ. Kan vara kvar timmar efter. Ej att rekommendera då man kan sätta i halsen, men lindrar bra iaf