Bukefalos 28 år!

Lovande hanhund- kulornas vara eller icke vara?

Sv: Lovande hanhund- kulornas vara eller icke vara?

Ja de ska bli kul att kolla vad det står exakt, änsålänge har jag fått ett sammandrag över tel. Eftersom jag har dålig koll på domare, speciellt då detta inte är "min" ras/grupp så vet jag dock inte om just den biten skulle säga mig så mkt.
 
Sv: Lovande hanhund- kulornas vara eller icke vara?

Nej, frågan här på buke va ju mest för att det är kul att kolla lite hur andra tänker. Beslutet är ju som sagt inte ens mitt.
Ang tiken så är de väl så mina föräldrar tänker, hon är mammas "lilla" ögonsten och hon skulle väl aldrig förlåta sig själv om ngt hände pga narkosen.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 166
Senast: hundtant
·
Övr. Hund Hej, Ytterliggare ännu en vilken ras tråd men tänkte kika med experterna ;) Jag har gått ganske länge nu i hundtankar och funderar på...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 409
Senast: Praefatio
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har velat ha hund så länge jag kan minnas. Är både katt och hundmänniska, men pga allergi så kan vi inte ha katt. Hund är inga...
41 42 43
Svar
845
· Visningar
37 365
Senast: Gunnar
·
Hundavel & Ras Jag är hundlös för tillfället och det är så galet tomt. Saknar en fjutt att dela livet med, helt enkelt. Just nu är det tyvärr inte...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 882
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp